Gå til innhold

Ingen bilder i VG???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke se bilder i VG. Masse annet rart som også mangler.Bl.a. den reklamen som er til høyre her.

Jeg kan klikke i den kolonnen til høyre her men ser altså ikke hva jeg klikker på?

Noen som har et tips??

Gjest Jolly Roger
Skrevet

I de fleste browsere er det mulig å slå av bildevisning for at surfingen skal gå fortere. Kanskje du har slått av dette ved et uhell?

Bruker du Internet Explorer? Sjekk Internet options / Advanced under Tools-menyen, så finner du kanskje et Show Pictures-valg? (Vet ikke hva det blir på norsk).

Skrevet

I de fleste browsere er det mulig å slå av bildevisning for at surfingen skal gå fortere. Kanskje du har slått av dette ved et uhell?

Bruker du Internet Explorer? Sjekk Internet options / Advanced under Tools-menyen, så finner du kanskje et Show Pictures-valg? (Vet ikke hva det blir på norsk).

Takk for forsøket, men det er haket av for "vis bilder" under multimedia, hvis det var det du mente.

I det røde feltet over her har jeg ingen knapper. Ikke noen DOL-logo. Bare et rødt felt med et hvitt mindre felt.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Takk for forsøket, men det er haket av for "vis bilder" under multimedia, hvis det var det du mente.

I det røde feltet over her har jeg ingen knapper. Ikke noen DOL-logo. Bare et rødt felt med et hvitt mindre felt.

Stopp og start maskinen?

Gjest Jolly Roger
Skrevet

.

Kjører du noen form for brannmur? Du kan evnt. prøve å slå av den?

Skrevet

Kjører du noen form for brannmur? Du kan evnt. prøve å slå av den?

Alt funker nå. (se innlegget over). Aner ikke hva som har vært feil jeg. Men takk i alle fall!!!

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Alt funker nå. (se innlegget over). Aner ikke hva som har vært feil jeg. Men takk i alle fall!!!

Jeg utførte et lite sjamanistisk rituale, med bla. ofring av en lego-figur. Det var sikkert det som gjorde utslaget.

Bra det funker igjen, da.

Skrevet

Jeg utførte et lite sjamanistisk rituale, med bla. ofring av en lego-figur. Det var sikkert det som gjorde utslaget.

Bra det funker igjen, da.

En lego-figur!! Da skjønner jeg at du ofrer alt for å hjelpe. Jeg er dypt takknemlig :)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...