Gjest rekki Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Situasjonen er nok ikke så enkel som så. Han flyttet inn hos meg, og huset som er solgt er mitt særæie. Men hva gjør man ikke i forelskelsens dumskap. Vi kjøpte hus til 2,3 mill der jeg gikk inn med over en mill. Han hadde ingen egenkapital. Så vi tok opp felles lån på resten, og mer enn det Jeg gikk med på felles økonomi, og lånet skulle også være med på å flytte hans hytte- bil- og kassakredittlån over til min bank, altså over på felleseiet.Så var planen at vi skulle dele alle utgiftene når lånet ble utbetalt. Har allerede kjøpt møbler til det nye huset. Føler meg ikke dum på grunn av det. Det var jo så kort tid til vi skulle flytte. Selv flyttehjelp er bestilt. Herre min hatt for et kaos. Trenger nok advokat, men kanskje du har noen flere råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135724-fortvilet-til-ulv-i-faarikaal/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.