yoomee Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 hei fikk brev fra Blakstad sykehus at jeg skulle på møte med de nå fredag som var. avtalen var at jeg skal bli innlagt for utradning for psykoser. men under møtet fikk jeg beskjed om at den posten jeg egentlig skulle på, hadde så stor pågang, og at jeg muligens kunne få komme inn på en annen post. under møtet fikk jeg spm om hvodan situasjonen min var, og de hadde noen papirer fra behandlern min på vop. det jeg fikk beskjed om var at de ikke syntes jeg så nok motivert ut, for å bli lagt inn, men hva kan jeg for det, er deppa for tiden , og da er det ikke lett å vise følselser som glede over ting man egentlig synes er positive. har veldig lyst inn på sykehuset, og er motivert for det. de sa og at det stor i papirene mine at jeg kunne ha ukontrollerbare sinneutbrudd, men det har jeg bare hatt et par ganger, derav en gang når jeg var hos behandlern min. da fikk jeg det stempelet på meg. fikk faktisk besekjd om at de ikke kunne ha meg på posten hvis jeg ikke kunne kontrollere sinnet mitt, men det skjedde bare en gang, og jeg har ikke hatt sinneutbrudd utover det normale siden da. ble kjempe skuffet, for det endte med at jeg må komme igjen nå til fredag og at jeg fikk som hjemmelekse å skrive grunen til at jeg skulle få plass på sykehuset, og de sa og at jeg kanskje ikke får noen plass alikevel. var kjempe motivert i starten, i november, da jeg fikk beskjed om at jeg skulle få komme inn på posten, men det har liksom gått så lang tid, så det har blitt mere fjernt at jeg skulle inn, men har fortsatt like lyst, men er ikke så lett å vise det for de jeg pratet med.og jeg kan ikke noe for at jeg er på bunnen for tiden og ikke klarer å vise glede over ting. det er veld en av gunnene til at man blir lagt inn, eller hva. måtte bare få det ut, bedre nå.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135751-mislykka-m%C3%B8te-med-blakstad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hei! Slike "forvernssamtaler" kan være slitsomme og vanskelig å forstå - men de er også viktige for at du skal forstå hva som er forutsetningene for en slik innleggelse samt at dere i fellesskap skal finne ut av hva som er hensikten med en innleggelse. Det at de poengterer at du må kunne kontrollere temperamentet ditt under en innleggelse, er også vanlig i forbindelse med en slik planlagt innleggelse. Det er det samme som at andre må love å ikke drive med selvskadende handlinger under en innleggelse. Det som vel er den underliggende meldingen til deg er at denne innleggelsen skal bidra til konstruktive endringer i livet ditt - og at du må bidra til det. Det er ikke et "hvilehjem" eller et fristed for det som måtte være av vanskelige følelser. Man ønsker å motvirke at du tror du ikke har ansvar for hva som skjer med deg under en slik innleggelse. Jeg tror det er svært vanlig å bli skuffet under slike forvernsamtaler - og det kan også være vanskelig å forstå hvorfor de setter krav. Prøv å bruke tid på å skrive ned hva du sliter med og hva du kunne ønske at avdelingen skal hjelpe deg med. Dersom du legger litt arbeide i å formulere dette vil behandlerne sannsynligvis tolke det som at du er nok motivert til at en innleggelse er hensiktsmessig. Lykke til med "hjemmeleksen" din! Hvis du synes det er vanskelig å skrive, så kan du jo skrive noe om det her i dagene som kommer :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/135751-mislykka-m%C3%B8te-med-blakstad/#findComment-843956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.