Gå til innhold

Kan jeg ha med meg terapauten min i rettsaken...?

Anbefalte innlegg

Shadows1365380629

Hei!

Jeg skal i retten snart.. skummelt.

Så jeg lurer på om jeg kan ha med meg terapauten min. Har veldig lyst til at han skal være der. Tror du han har anledning til det?

Er det vanlig at terapauter blir med?

Er det noen som har vært/ er i samme situasjon?

Kan jeg spørre han....?

klem

Fortsetter under...

Jeg har spurt behandleren min om å være med på legebesøk fordi jeg har legeskrekk og synes det er forferdelig å dra til legen alene. Behandleren min vet også at hvis ikke han blir med til legen så kommer jeg meg aldri til legen. Så han er så snill og ordner det slik at han har tid til å bli med meg til legen når jeg har behov for det.

Det skader ikke å spørre behandleren.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg har spurt behandleren min om å være med på legebesøk fordi jeg har legeskrekk og synes det er forferdelig å dra til legen alene. Behandleren min vet også at hvis ikke han blir med til legen så kommer jeg meg aldri til legen. Så han er så snill og ordner det slik at han har tid til å bli med meg til legen når jeg har behov for det.

Det kan du.

Jeg har flere ganger vært med pasienter i rettsaker.

Gjest uten signatur

Det kan du.

Jeg har flere ganger vært med pasienter i rettsaker.

Jøss, så 'flink' du er da! Min psykiater hadde ikke tid til å ta en telefon til legen min for å oppklare ting for meg en gang han. 'Det er ikke vanlig å bruke tid på slikt' fikk jeg høre.

Annonse

Gjest uten signatur

Jøss, så 'flink' du er da! Min psykiater hadde ikke tid til å ta en telefon til legen min for å oppklare ting for meg en gang han. 'Det er ikke vanlig å bruke tid på slikt' fikk jeg høre.

Blir det beregnet vanlig timepris for tiden i retten?

Jeg mener, går det på frikortet vårt i så fall.

Nils Håvard Dahl, psykiater

Blir det beregnet vanlig timepris for tiden i retten?

Jeg mener, går det på frikortet vårt i så fall.

Jeg arbeider i det offentlige. Ved vår avdeling prøver vi å legge stor vekt på service.

Det var (og er) aldri i min tanke at pasienten skulle betale en eneste krone for dette.

Gjest uten signatur

Jaja, jeg skjønner nå at jeg har vært uheldig med 'servicenivået' hos de behandlerne jeg har hatt!

Jeg har derfor trodd at alle andre også ikke 'hadde tid eller anledning' til slik ekstraservice.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...