tjohei Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Hva er best av omega 3 eller udos choice? Det skal vel være bra å få i seg fiskeolje. Udos choice er jo bare vegetabilsk og kanskje ikke like bra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Udos choice er en såkalt "optimal" oljeblanding med omega 3, 6 og 9. Du kan ta oljene separat ved å ta nattlysolje, tran/ fiskeolje og en ting til jeg ikke husker. De vet det på helsekosten. Jeg tar Udos fordi den er ferdig blandet og klar til å ""nytes"". les mer på www.udoerasmus.com 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tjohei Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Udos choice er en såkalt "optimal" oljeblanding med omega 3, 6 og 9. Du kan ta oljene separat ved å ta nattlysolje, tran/ fiskeolje og en ting til jeg ikke husker. De vet det på helsekosten. Jeg tar Udos fordi den er ferdig blandet og klar til å ""nytes"". les mer på www.udoerasmus.com Men det er vel en ulempe at det bare er vegetabilsk olje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Men det er vel en ulempe at det bare er vegetabilsk olje? Jeg er ingen ekspert, men etter det jeg skjønte, så var det "omegaene" som var viktig- samme hvor den kom fra. Men 100% sikker er jeg ikke da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.