Gå til innhold

NHD. Er det senskader etter kidnapping ?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer veldig på det

Har slitt endel år med noe jeg ikke har kunnet skjønne.

Når jeg var tre år ble jeg kidnappet av faren min. Ble ikke mishandlet men var så skitten og ustelt at når de på turbulent vis fikk tak i meg igjen satte de meg i en badebalje og klipte av det lange håret mitt og skurte meg.

Denne episoden kan jeg ikke huske.

Ble kidnappet igjen som syvåring. Dette husker jeg.

Ble ikke mishandlet, men stengt inne i huset mens poletiet var utenfor sammen med min mor og hennes daværende mann.

Det endte opp med rømming i bil,ganske turbulent, avfyring av skudd osv.

Dette er ting jeg vet og husker noe av, men som jeg føler hendte da og som jeg ikke bærer men av.

Men jeg sliter med forhold til menn. Det går en tre fire måneder så blir jeg derperimert og vil avslutte forholdet.

Det viser seg også i arbeidssammenheng. Det går en tid og så føler jeg meg innestengt, at livet ikke har mer å gi, at det ikke går ann å krype oppover karrierestigen osv.

Jeg har også vært gjennom incest og overgrep, og et forhold med psykopat.Dette har jeg anset som grunnene til min angst og deperasjon.

Men dette med å ikke klare å forholde meg til noen og noe over tid forde jeg føler meg fanget liksom, det skjønner jeg ikke i forhold til overgrepene.

Kan dette være en senvirkning av kidnappingene jeg trodde jeg ikke led noe av ?

Jeg har gått i samtaleterapi over et år, men distansierer meg fra behandler heller enn knytter meg. Prøvde psyk.fysioterapi, det virket endel bedre, men desverre måtte jeg slutte.

Kjenner du igjen noe her ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135803-nhd-er-det-senskader-etter-kidnapping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...