Gå til innhold

Sykelig savn

Anbefalte innlegg

Jeg avsluttet mitt forhold til min forrige psykolog etter to år i juli. Da hadde vi brukt lang tid på å forberede avslutningen, og jeg trodde jeg var klar for å gå videre til en annen behandler.

Nå har det gåttsyv måneder sidan da, og jeg føler i grunnen at savnet bare blir større og større. Det er en grusom følelse. Jeg dømmer om henne om natten, ser henne foran meg hvor enn jeg er, forestiller meg at jeg møter henne osv.

Folk sier jo at jo lengre tid det går, jo mindre blir savnet, men jeg føler at det bare blir verre..

jeg kan gråte meg i søvn fordi jeg savner henne...det er da ikke normalt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135820-sykelig-savn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg er enig med deg. De fleste sier at avstand minsker savnet men det er ikke alltid sant.

Når man er besatt av ett menneske blir fantasiene våre det viktigste vi har. Vi fantaserer som du sier om å møte vedkommende og alt some eventuelt kan skje.

Det som virkelig skjer etter min erfaring er når man så etter en stund møter vedkommende, er at man blir skuffet. Nettopp fordi den personen man har drømt om i aldri så lang tid er en helt annen enn den virkelig personen.

Det du bør jobbe med er at du skyver vedkommende ifra deg. Hver gang du drømmer om vedkommende må du rive deg ut av drømmen. Din psyk har helt sikkert ett godt liv uten deg. Du har utviklet et avhengighetsforhold som ikke er virkelig.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/135820-sykelig-savn/#findComment-844354
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...