Gjest grønne øyne Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hei. To gulrøtter, som jeg steiker , med en liten ss med woksaus, er det for mye til kvelds? Mvh grønne øyne Vil helst gå ned noen kilo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnsaken Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Grønnsaker mister endel av vitaminene når de kokes (og kanskje også stekes vil jeg tro) Kan du ikke bare spise dem rå om det på død og liv må være gulerøtter. Hva med to skiver grovbrød med noe sunt pålegg?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rå er bra Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kokte gulrøtter er ikke det sunneste å spise uansett. GI'en er veldig høy, og du ender opp med å bli fort sulten etterpå. (fortere enn om du ikke hadde spist i det hele tatt fordi blodsukkeret fyker raskt opp og ned) Spis dem rå. Da har de lav GI og du vil føle deg mettere. Men..jeg ville heller ha spist noe annet til kvelds uansett. Noe proteinrikt som omelett, tunfisk, kjøtt. Helst ikke frukt og brød og karbohydratrike ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ta og riv dem i stedet og spis dem som råkostsalat- unn deg en skje med saus av et slag på også. Grei kveldsmat det da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.