Gjest Haifa :-) Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei , er en jente på 30 som har litt behov for å stramme opp lårene mine. De er så slappe liksom. Har egentlig nokså sterke muskler i beina generelt,men lårene er faktisk slappe å se på. Særlig øvre del... Jeg trener spinning en gang i uka og styrke to. Ellers er jeg ikke særlig trent og har bare holdt på i en mnd nå. Er ikke overvektig og trenger ikke slankere lår. Tips til hvordan trene lår? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxxo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Heisann! Synes du burde begynne å kjøre knebøy (helst fritt, altså ikke i smithmaskin). Dette tar både på rumpe og lår. Ved å variere benstillingen din kan du "velge" hvilke muskler du vil fokusere på. I og med at knebøy tar mye på korsrygg, vil jeg anbefale å kanskje benytte benpressmaskin en gang i blant. Du kan også kjøre benspark-trolig den beste øvelsen for å isolere quadriceps. I tillegg er lårcurl et must for å få bra hamstrings.Håper dette hjelper deg noe videre. Husk at knebøy belaster knærne en del, så vær forsiktig! Og fortsett med spinningen. Det gir deg bra lår! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjøp det siste nummeret av I Form. Der er det bra øvelser for trening av lår. Fort deg før det neste nummer kommer ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Løpe i skauen og gå i fjellene? Gir litt mer variert bruk av muskulaturen. Ligge på siden og ta innside/utside - øvelser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.