lilleilje Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg er en jente på 27år som har drukket veldig mye brus.Det var det første jeg drakk om morgenen og det siste.Nå holder jeg på å redusere brusdrikkingen veldig kraftig.Er det naturlig å få hodepine når kroppen ikke får alt sukkert den er vant til`? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Excelsion Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Heisann. Samme problemet som deg, drikker enormt mye brus og jeg får migrene og begynner å spy hvis jeg ikke får dosen min. Det hjelper med hodepinetabletter da! Men det går jo en del piller om jeg skal spise det hver gang jeg får vondt i hodet.. Veit ikke om det er sukkeret eller koffeinet jeg er avhengig av men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milan Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Heisann. Samme problemet som deg, drikker enormt mye brus og jeg får migrene og begynner å spy hvis jeg ikke får dosen min. Det hjelper med hodepinetabletter da! Men det går jo en del piller om jeg skal spise det hver gang jeg får vondt i hodet.. Veit ikke om det er sukkeret eller koffeinet jeg er avhengig av men... Du må drikke mer vann:-) Det er forøvrig helt normalt å få vondt i hodet ved nedtrapping av sukkerinntak... STÅ PÅ! Sukker er fali' det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.