Gå til innhold

sukkeravheighet

lilleilje

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 27år som har drukket veldig mye brus.Det var det første jeg drakk om morgenen og det siste.Nå holder jeg på å redusere brusdrikkingen veldig kraftig.Er det naturlig å få hodepine når kroppen ikke får alt sukkert den er vant til`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Samme problemet som deg, drikker enormt mye brus og jeg får migrene og begynner å spy hvis jeg ikke får dosen min. Det hjelper med hodepinetabletter da! Men det går jo en del piller om jeg skal spise det hver gang jeg får vondt i hodet..

Veit ikke om det er sukkeret eller koffeinet jeg er avhengig av men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Milan

Heisann.

Samme problemet som deg, drikker enormt mye brus og jeg får migrene og begynner å spy hvis jeg ikke får dosen min. Det hjelper med hodepinetabletter da! Men det går jo en del piller om jeg skal spise det hver gang jeg får vondt i hodet..

Veit ikke om det er sukkeret eller koffeinet jeg er avhengig av men...

Du må drikke mer vann:-)

Det er forøvrig helt normalt å få vondt i hodet ved nedtrapping av sukkerinntak...

STÅ PÅ!

Sukker er fali' det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...