Gå til innhold

oppfetning

lilleilje

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lar min drikke ernæringstilskudd. Flytende Fortimel. Jeg synes ikke det smaker så godt men han tror det er sjokolade/jordbærmelk på boks med sugerør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg lar min drikke ernæringstilskudd. Flytende Fortimel. Jeg synes ikke det smaker så godt men han tror det er sjokolade/jordbærmelk på boks med sugerør.

Jeg kjøpte afi-nutrin med sjoklade smak den 14/2 han drikker 2 dl hver dag(1 om morgen og 1 om kveld) Når kan jeg gå å veie han får å se etter effekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte afi-nutrin med sjoklade smak den 14/2 han drikker 2 dl hver dag(1 om morgen og 1 om kveld) Når kan jeg gå å veie han får å se etter effekt?

Jeg synes ikke noe om å veie meg mer enn en gang i uka eller hver 14 dag men du kan jo veie ham nå da.

Fortell meg om han har lagt på seg da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om å veie meg mer enn en gang i uka eller hver 14 dag men du kan jo veie ham nå da.

Fortell meg om han har lagt på seg da :o)

Jeg var å veie han på mandag og da hadde han lagt på seg 400gram på 2uker og det er jo kjempe bra.Så nå vier han 19,6 og er 120 høy.Har også merket at han ikke er så trøtt nå har måtte utsette leggetiden med nesten en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å veie han på mandag og da hadde han lagt på seg 400gram på 2uker og det er jo kjempe bra.Så nå vier han 19,6 og er 120 høy.Har også merket at han ikke er så trøtt nå har måtte utsette leggetiden med nesten en time.

Det er kjempebra. Ikke lett å fete opp verken barn eller voksne hvis de er av det slanke slaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...