j-vesla Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hei håper någe kan hjelpe meg. eg ha tatt røntgen i 99 og fekk påvist : beskjeden mucoid degenerasjon i mediale meniskens bakhorn. så ramla eg av hesten min rett etterpå og fekk litt mere vondt... så datt eg nettopp iår på glatta å slo meg og så datt eg en gang te i stallen pga hesten min hang fast på bakken en gang så datt eg å slo meg så ha eg fått meg ei diger blå merker i kneet. eg ha sååååå stor smerter at eg nesten ikkje ha smertefritt en gang på 2-3 uker og var hos legen nettopp på mandag men han sier ingenting! han sier nok slitasje.. idiotest lege.. skal te ny lege min den 17 feb og høre hva me ska gjer.. så så eg får håper at dere kan hjelpe meg om det virkelig er menisk eller hva??? d e forferdelig smerterfull. kan ikkje ta tablett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Prøv ibux-gel på kneet dersom du ikke kan ta piller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.