Gå til innhold

skadet menisk???

j-vesla

Anbefalte innlegg

hei håper någe kan hjelpe meg. eg ha tatt røntgen i 99 og fekk påvist : beskjeden mucoid degenerasjon i mediale meniskens bakhorn. så ramla eg av hesten min rett etterpå og fekk litt mere vondt... så datt eg nettopp iår på glatta å slo meg og så datt eg en gang te i stallen pga hesten min hang fast på bakken en gang så datt eg å slo meg så ha eg fått meg ei diger blå merker i kneet. eg ha sååååå stor smerter at eg nesten ikkje ha smertefritt en gang på 2-3 uker og var hos legen nettopp på mandag men han sier ingenting! han sier nok slitasje.. idiotest lege.. skal te ny lege min den 17 feb og høre hva me ska gjer.. så så eg får håper at dere kan hjelpe meg om det virkelig er menisk eller hva??? d e forferdelig smerterfull. kan ikkje ta tablett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...