TrineE Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Utrolig hvor morsomt det er å bli belønnet med et klistremerke.. I dag har jeg passert 5 kilo i vektnedgang på Grete Roede. Belønningen var et rødt eple som ble klistret i boka mi. Nå er det bare å sikte inn mot 10 kg merke:o) Måtte bare få sagt det,er så utrolig glad for vektnedgangen: 5,2 kg på fire uker... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lalalala Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 hvordan klarte du å gå ned SÅ mye på bare fire uker?? Hvor mange kcal spiste du i uken da, og hvor mye trener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TrineE Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 hvordan klarte du å gå ned SÅ mye på bare fire uker?? Hvor mange kcal spiste du i uken da, og hvor mye trener du? heia! Trener ikke speielt mye,går tur på 1 time en til to g i uka, og trimmer 15-20 min på trimsykkelen et par ganger. Gikk ned 1,9 første uka, 1,3 uke 2, 0,9 uke 3 og 1,1 uke 4. Spiser mellom 1100 og 1350 kcal pr.dag. Er faktisk første slankekuren jeg har prøvd,der jeg ikke har vært sulten. Har faktisk store problemer med å få i meg alle de kaloriene jeg skal ha ) Har enda ca.15 kg som skal bort før jeg blir fornøyd,så jeg håper den gode trenden holder seg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.