Gå til innhold

De sier jeg lukter svette!

Gjest kakel

Anbefalte innlegg

Ja, det er helt merkelig. For et år siden fikk jeg diagnosen lavt stoffskifte - som medfører at man stadig er frossen etc. - svettet gjorde jeg aldri, -ikke i badstu engang, ble bare hoven og rød liksom....Etter at jeg begynte med Levaxin så har jeg blitt varmere inni kroppen, og svettet litt ved fysiske anstrengelser, men har aldri hatt problemer med at det har luktet. Dusjer hver morgen og er glad i at det lukter godt :)

NÅ, etter å ha fulgt Fedon-kosthold i en drøy måned så har det begynt å lukte svette av meg, sånn som jeg husker det gjorde på slutten av 70-tallet, da man gikk med silkepolo og hadde panna full av kviser. Ja, litt kviser har jeg også fått på mine gamle dager. Kan det ha med kostholdet å gjøre? er jeg kommet i min 2.pubertet?

Det lukter "gamle klær" liksom......ekkelt, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bare synsing

Ville tro at den såkalte "svetten" var acetonlukt? som dukker opp ved ketose. Fedon er jo lavkarbohydrat diett...en mildere versjon av Atkins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville tro at den såkalte "svetten" var acetonlukt? som dukker opp ved ketose. Fedon er jo lavkarbohydrat diett...en mildere versjon av Atkins.

nope - jeg tror ikke det. Så få karbohydrater får jeg ikke i meg! :-) Svetten er reell den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med kostholdet å gjøre. Jeg går også på Fedon, og lukter "gamp" før arbeidsdagen er omme. Har kjøpt ny deodorant i dag, her holder det ikke med Dove lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med kostholdet å gjøre. Jeg går også på Fedon, og lukter "gamp" før arbeidsdagen er omme. Har kjøpt ny deodorant i dag, her holder det ikke med Dove lenger...

Sannelig godt å høre! :-)

...må på apoteket jeg da....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nope - jeg tror ikke det. Så få karbohydrater får jeg ikke i meg! :-) Svetten er reell den!

Gro hår under armene!Hvis du er jente da, og pleier å barbere deg... Etter at jeg "sparte" hår under armene lukter jeg MYE bedre - helt sant!

Ellers så kan jeg anbefale deodorantene fra Body Shop - har erfart at de er ganske effektive mot lukt.

En annen mulighet er jo å ha med seg en klut på jobb og vaske seg en gang til midt på dagen.

Kanskje prøve talkum for å tørke litt opp?

Har også hatt glede av å ikke ha for trange klær på meg, for da "setter" svettelukten seg med en gang.

Håper du får bukt med problemet, for svettelukt kan virkelig være sjenerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gro hår under armene!Hvis du er jente da, og pleier å barbere deg... Etter at jeg "sparte" hår under armene lukter jeg MYE bedre - helt sant!

Ellers så kan jeg anbefale deodorantene fra Body Shop - har erfart at de er ganske effektive mot lukt.

En annen mulighet er jo å ha med seg en klut på jobb og vaske seg en gang til midt på dagen.

Har også hatt glede av å ikke ha for trange klær på meg, for da "setter" svettelukten seg med en gang.

Skal sannelig prøve BodyShop sine produkter ja - men barbere meg, det SKAL jeg :) både i hue og ræva, for å si det pent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Vil bare si at den deodoranten fra Body Shop gjorde susen! :) Jo mer jeg svetter jo bedre lukter den!

TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knips

Vil bare si at den deodoranten fra Body Shop gjorde susen! :) Jo mer jeg svetter jo bedre lukter den!

TAKK!

Hvilken deodorant er det snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken deodorant er det snakk om?

På Body Shop - de har vel bare en type der, men flere dufter. Min er MUSK, fordi jeg er gammeldags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...