Gjest kakel Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg kjøpte fruktose på butikken hjemme, - og den kostet for en halv kilo 45 kroner - eller var det 47...vel, i alle fall var vi på Nordby Handel på Svinesund om onsdagen og der kostet den 22 kr! - også en halv kilo! IIIIIIIIHHHHHHHAAAAAAAAA! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Og hva er fruktose godt for? Hva _er_ fruktose? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kakel Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Og hva er fruktose godt for? Hva _er_ fruktose? Fruktose er 100% naturlig sukker fra frukt - ikke det samme som druesukker!!!!!!! - den er søtere enne sukker, og derfor behøver du bare litt. Fint, for jeg er skeptisk til kunstige søtningsmidler. heldig er jeg som aldri har brukt sukker i te eller latte eller sånt likevel, -men man kan ha det på frokostblanding eller over wok'en når man vil ha frem det søte - - der hvor man vansligvis ville valgt sukker. Man kan bake med det også. http://www.asf.as/kosttilskudd/Fruktsukker.cfm (denne var enda dyrere!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Og hva er fruktose godt for? Hva _er_ fruktose? Fruktose får ikke blodsukkeret vårt til å gå opp og ned som en jo-jo, slik vanlig sukker gjør (iallfall for en del av oss). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 500 gram for 19,95 på Europris i Norge! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.