Gå til innhold

Statusrapport....


mariamor

Anbefalte innlegg

Hei alle nye og gamle venner!

Har svært liten tilgang til internett om dagen og er derfor en enormt dårlig mailvenn og chatter...

Har flyttet hjemmefra, trives, bor sammen med tre andre.

Men er fryktelig sliten, sliten av å stresse videre og videre, jeg prøver å slappe av, men da kommer tankene og tar meg og alt blir kaos.

Men har en jobb jeg trives godt i, jobber alt for mye om dagen, men skal snart jobbe mindre....

Jula gikk bedre enn i fjor, men jeg var helt følelseskald, "hvilken jul" liksom, hadde ingen følelse av noe som helst.

Psykologen min som jeg har gått til i over ett år nå, skal slutte om et par måneder, men hun mener at jeg fremdeles vil trenge hjelp en god stund fremover og jeg vil da få en annen behandler, skremmende, får håpe jeg slipper å forklare ALT på nytt...

har så godt som fått diagnosen ustabil personlighetsforstyrrelse, og ja, for de som kjenner til den, jeg har alle kjennetegnene uten at jeg vil gå mer inn på det her.

har gått ned noen kilo, uten at jeg har blitt tynnere av det..

skjer så mye! flytting, ny jobb, studier osv, samtidig som jeg er veldig, veldig sliten. Da er det faktisk godt å ha hjelp en gang i uken til å sortere ut litt kaos...

har også tidvis kraftige flashbacks fra overgrepene og voldtekten, blir mye kaos av det.

Men jeg lever videre, nekter å gi opp, skal opp og fram!

gir dere alle en god romjulsklem!!

Dere er verdt så utrolig mye! Og ja, veien er lang, lengre enn man aner, jeg har kommet et stykke på vei, men fordi jeg ønsker å opprettholde et noenlunde normalt liv, tar det tid å få jobbet seg gjennom alt det vonde og vanskelige!!

GI IKKE OPP!! DET NEKTER I ALLE FALL JEG!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Mariamor!

DU har vært så flink i løpet av dette året! Jeg synes du skulle sette deg ned og skrive en liste over alt det positive du har klart å utrette, alle avgjørelsene du har tatt, alle endringene og hva de har ført til! Bra jobba nemlig!

Stå på, vennen, du er en vinner! (Og kanskje du klarer å snakke med Vedeler neste år - hvem vet? Hvis det fremdeles er aktuelt!).

Varm klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...