Jake1365380469 Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Takker for dine tidligere svar. Jeg ser av det siste innlegget du svarte på (14/2,kl.0730) at du bl.a svarer at blandingen efexor+remeron er bra. Innlegget minnet mye om meg selv. Som jeg tidligere har skrevet har efexoren (+15mg remeron) hatt god virkning på depresjonen, men ikke på de tunge tankene og angst/uro. Nå er jeg ganske sliten igjen -selv på 450 mg dose. Tidstankene er hele tiden til stede. Dette fører meg over til neste sp.mål. Du nevner en 40 %responsrate ved bytte av SSRI. Vil det si at f.eks zoloft kunne vært aktuelt for meg, selv om jeg har prøvd cipramil- og -lex tidligere? Psykiater nevnte zoloft som et alternativ hvis ikke efexoren skulle fungere, da jeg begynte på den.... Dette ble langt, men jeg er svært takknemlig hvis du har mulighet å svare! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/136510-nhd-hvis-du-har-tid-tilbake-til-ssri/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.