minne1365380650 Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei, jeg trener ca. 5 ganger i uken, da trener jeg styrke og spinning. Etter att jeg startet å trene mer føler jeg att jeg har gått opp i vekt. Lårene mine har blitt større, og vekten min har økt mye. Jeg sliter med å få på meg buksene mine, noe som er frustrerende. Jeg elsker å trene og vil fortsette, men ønsker å komme ned til min normale størrelse igjen. Hva gjør jeg? Trener jeg feil? Spiser jeg feil? Jeg spiser ikke noe annerledes enn jeg gjorde før, bare trener mye mer. Håper att noen har råd og tips. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Så sant du ikke har mye fett på kroppen er det lite å gjøre med det, uten å slakke styrketreningen på de muskler som skaper problemer. Men har du mye overflødig fett vil dette "bytte plass" med musklene med tiden. Og dermed gi deg en penere figur hvor buksene fortsatt passer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er der selv.. Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Heisann! Jeg opplevde akkurat det samme da jeg begynte å trene.. jeg trente for det meste spinning, og det tok ikke lang tid før jeg ikke fikk på meg buksene. Lårene og leggene vokste... Rettere sagt så var det vel musklene som vokste. Selvsagt ble jeg nokså frustrert over å ikke få på meg klærne - og jeg er det fortsatt... At vekta også forandrer seg er jo ikke så rart.. Muskelmasse veier!!! Da jeg begynte å trene, veide jeg ikke stort over 50 kg. I dag veier jeg 66. Jeg spinner ikke lenger (ikke fordi jeg fikk for store lår!), men rett og slett fordi jeg gikk lei.. Driver for det meste med styrketrening nå - og strever fælt for å få enda litt større muskler... At klærne mine blir for små er jeg bare nødt til å akseptere. Det er vel verdt det, synes du ikke? Du føler deg vel vel av å trene? i såfall er det en liten pris å betale at buksa blir for liten, sant? En kan jo alltids kjøpe en større. Altså: at dine lår vokser er trolig en fysiologisk tilpasning. Musklene i beina dine svarer på belasningen ved å vokse...I såfall er det lite sannsynlig at du spiser noe feil. Trolig er kostholdet ditt ganske bra! Spiser man riktig, bidrar dette til musklvekst. For jeg antar at det ikke er fett som har lagt seg rundt låra dine?! Uansett, stå på videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minne1365380650 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Heisann! Jeg opplevde akkurat det samme da jeg begynte å trene.. jeg trente for det meste spinning, og det tok ikke lang tid før jeg ikke fikk på meg buksene. Lårene og leggene vokste... Rettere sagt så var det vel musklene som vokste. Selvsagt ble jeg nokså frustrert over å ikke få på meg klærne - og jeg er det fortsatt... At vekta også forandrer seg er jo ikke så rart.. Muskelmasse veier!!! Da jeg begynte å trene, veide jeg ikke stort over 50 kg. I dag veier jeg 66. Jeg spinner ikke lenger (ikke fordi jeg fikk for store lår!), men rett og slett fordi jeg gikk lei.. Driver for det meste med styrketrening nå - og strever fælt for å få enda litt større muskler... At klærne mine blir for små er jeg bare nødt til å akseptere. Det er vel verdt det, synes du ikke? Du føler deg vel vel av å trene? i såfall er det en liten pris å betale at buksa blir for liten, sant? En kan jo alltids kjøpe en større. Altså: at dine lår vokser er trolig en fysiologisk tilpasning. Musklene i beina dine svarer på belasningen ved å vokse...I såfall er det lite sannsynlig at du spiser noe feil. Trolig er kostholdet ditt ganske bra! Spiser man riktig, bidrar dette til musklvekst. For jeg antar at det ikke er fett som har lagt seg rundt låra dine?! Uansett, stå på videre! Hei, tusen takk for svar. Det var betryggende å høre att det var fler som hadde opplevd dette. Jeg har faktisk begynt å tenke att jeg skal slutte med spinning og gjøre noe annet i stedet. Jeg synes lårene mine er ubehagelige, de er på en måte i veien. Men som du sier er det fantastisk å trene å føle seg vel. Jeg har ikke mye fett på kroppen. Veier nå nesten 60kg, som er litt sjokk for meg, tidligere har jeg veid 54kg. Da følte jeg meg perfekt. Jeg trener ganske mye, og kan kanskje begynne å redusere litt, eller jeg har og tenkt på yoga. Men som sant, det er fantastisk å føle seg sprek og godt trent. Håper jeg kan bli vant til lårene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heldigvis forskjellige Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Heisann! Jeg opplevde akkurat det samme da jeg begynte å trene.. jeg trente for det meste spinning, og det tok ikke lang tid før jeg ikke fikk på meg buksene. Lårene og leggene vokste... Rettere sagt så var det vel musklene som vokste. Selvsagt ble jeg nokså frustrert over å ikke få på meg klærne - og jeg er det fortsatt... At vekta også forandrer seg er jo ikke så rart.. Muskelmasse veier!!! Da jeg begynte å trene, veide jeg ikke stort over 50 kg. I dag veier jeg 66. Jeg spinner ikke lenger (ikke fordi jeg fikk for store lår!), men rett og slett fordi jeg gikk lei.. Driver for det meste med styrketrening nå - og strever fælt for å få enda litt større muskler... At klærne mine blir for små er jeg bare nødt til å akseptere. Det er vel verdt det, synes du ikke? Du føler deg vel vel av å trene? i såfall er det en liten pris å betale at buksa blir for liten, sant? En kan jo alltids kjøpe en større. Altså: at dine lår vokser er trolig en fysiologisk tilpasning. Musklene i beina dine svarer på belasningen ved å vokse...I såfall er det lite sannsynlig at du spiser noe feil. Trolig er kostholdet ditt ganske bra! Spiser man riktig, bidrar dette til musklvekst. For jeg antar at det ikke er fett som har lagt seg rundt låra dine?! Uansett, stå på videre! Vel at du har lagt på deg 16 kg i rene muskler virker høyst usannsynlig. Du har nok et mye større matinntak en før, og større matlyst siden du trener så mye. Jeg trener intensivt sykkel 1 1/2 time hver dag, og har ingen problemer med store lårmuskler. Spiser sunt og går heller ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hvis du ikke ønsket å øke muskelmassen, hvorfor begynte du da å trene styrke og spinning? Dere jenter/kvinner må ikke være så redde for å få større muskler. Selv om muskelmassen øker, så får dere ikke bulende og maskuline muskler. Det er kun bodybuilder som oppnår dette, og de gjør litt mer enn å trene for å si det sånn. "........................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.