Gå til innhold

Angst??

Anbefalte innlegg

Jeg er32 år har de siste to årene hatt mye problemer med magen,det siste året har det vært kronisk.

det har seg slik at jeg har problemer med diare og forstoppelse,og en sårhetsfølelse i magen med følge av raping og mye luft,kvalme,av og til føles det som om det ligger en ball inni magen og luften setter seg ofte fast og ligger og trykker bak i ryggen på meg,som regel når det er i gang er jeg dårlig alt fra en til tre uker,det pleier å lette litt etter diare,men da pleier jeg som regel å være veldig sår i magen,jeg er veldig forsiktig med det jeg spiser og vet det er noen enkelte matsorter jeg blir mer dårlig av en andre.Jeg skal nå inn å ta en tynntarmsundersøkelse med kontrast,er bekymra og lurer nå på om mine plager kan relateres til angst.et par ganger har jeg vært så dårlig at det har følgt med feber og ukontrolerte skjelvinger i kroppen samt en ekstrem kvalme og bena svikter under meg,dette har skjedd to ganger,men det rare med det hele er at feberen har stege like fort som den går ned igjen,eller kan det være noe mat som har stoppet midt i et betent område,kjenner kroppen er i veldig ulage og samtidig som jeg føler en nervøs klomp i magen,kan det ha kommet angst med mage problemet eller kan jeg ha en veldig nervøs mage og at kropen kan spille meg et så stort puff.håper du kan hjelpe meg litt på vei.

hilsen bekymra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136622-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

asma1365380650

Hei!

Har plutselig fått angstproblemer antageligvis på grunn av muggsopp i leiligheten.. Jeg gikk ned over 5 kilo på en måned på grunn av dette. For hver gang jeg fikk angstanfall fikk jeg diare, og greide ikke spise noe som helst. Gikk en stund før jeg ble oppmerksom på dette, hadde egentlig håpet på at angsten kom av at jeg var syk og ikke omvendt.. Men når jeg ble oppmerksom på det greide jeg på en måte å kontrollere det. Enkelte ganger har det vært så ille at jeg har lagt våken en hel natt med ukontrollerte skjelvninger og våt av svette over hele kroppen.. Håper at plagene forsvinner når vi får ordnet leiligheten, har aldri hatt angst før, og blir litt redd.. men skjønner at dette med magen iallefall har sterk sammenheng med psyken.. Så kan kanskje være det samme hos deg? God bedring iallefall!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/136622-angst/#findComment-858379
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...