Gjest brødbakelurer'n Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Noen som har forsøkt å fryse brøddeig? Syns nemlig det er sååå mye bedre med nystekt brød enn ny-tint, og tenkte det gikk an å fryse en passe deigklump og så bake ut denne....??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vincent Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Ja, det går helt fint. Dette er jo "teknikken" i alle bakeoff produktene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Du steker jo såklart brødet først, og SÅ fryser du den når brødet er kaldt. Så kan du tine det over natten, eller varme det på 150-200grader om morgenen i ca 10-15 minutter. Da smaker det like godt som nystekt brød! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brødbakelurer'n Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du steker jo såklart brødet først, og SÅ fryser du den når brødet er kaldt. Så kan du tine det over natten, eller varme det på 150-200grader om morgenen i ca 10-15 minutter. Da smaker det like godt som nystekt brød! Mmmnei, det blir ikke det skjønner du. Jeg baker et sånt veldig grovt brød og det syns jeg har lett for å bli så smulete etter en tur i fryser'n - for DET har jeg prøvd 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.