Gå til innhold

Erstatte med fruktose

memorex

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er noen der ute som har forsøkt å bytte ut sukkeret i en helt vanlig sjokoladekakeoppskrift med fruktose?

Blir det vellykket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...
Gjest Naturbarn

Det gikk fint- men blir svindyrt. Bedre å lage med vanlig sukker og heller forsyne seg med mindre hvis det var vekta du tenkte på...

Men jeg tror at man trenger mindre fruktose enn sukker, da fruktose er mye søtere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg tror at man trenger mindre fruktose enn sukker, da fruktose er mye søtere...?

Nei, forskjellen er bare ca 30% ekstra "søthet" - det er ikke mye.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

Nei, forskjellen er bare ca 30% ekstra "søthet" - det er ikke mye.

Med vennlig hilsen

Har du dokumentasjon for dette?

He-he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dokumentasjon for dette?

He-he!

Hvis det er av interesse, så kan det fremskaffes. Hvis du sjekker oppskrifter, så ser du at det skal reduseres med 30%.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Naturbarn

Hvis det er av interesse, så kan det fremskaffes. Hvis du sjekker oppskrifter, så ser du at det skal reduseres med 30%.

Med vennlig hilsen

Beklager,bare tulla med deg:-)

Jeg så det bakpå en fruktosepakke her om dagen; opptil 30-40% søtere,men det er vel ikke SÅÅÅÅÅ langt unna 50%...smaker du forskjell på 40 eller 50 % søtere...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...