memorex Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hei Jeg lurer på om det er noen der ute som har forsøkt å bytte ut sukkeret i en helt vanlig sjokoladekakeoppskrift med fruktose? Blir det vellykket? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det gikk fint- men blir svindyrt. Bedre å lage med vanlig sukker og heller forsyne seg med mindre hvis det var vekta du tenkte på... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det gikk fint- men blir svindyrt. Bedre å lage med vanlig sukker og heller forsyne seg med mindre hvis det var vekta du tenkte på... Men jeg tror at man trenger mindre fruktose enn sukker, da fruktose er mye søtere...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Men jeg tror at man trenger mindre fruktose enn sukker, da fruktose er mye søtere...? Nei, forskjellen er bare ca 30% ekstra "søthet" - det er ikke mye. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Nei, forskjellen er bare ca 30% ekstra "søthet" - det er ikke mye. Med vennlig hilsen Har du dokumentasjon for dette? He-he! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Har du dokumentasjon for dette? He-he! Hvis det er av interesse, så kan det fremskaffes. Hvis du sjekker oppskrifter, så ser du at det skal reduseres med 30%. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvis det er av interesse, så kan det fremskaffes. Hvis du sjekker oppskrifter, så ser du at det skal reduseres med 30%. Med vennlig hilsen Beklager,bare tulla med deg:-) Jeg så det bakpå en fruktosepakke her om dagen; opptil 30-40% søtere,men det er vel ikke SÅÅÅÅÅ langt unna 50%...smaker du forskjell på 40 eller 50 % søtere...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.