Gjest luddien Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 ....det er sant at noen matvarer brukes det mer energi på å fordøye enn den gir i energi? Hørte at kålrabi er en sånn matvare?? Noen som vet noe om dette? Er det flere matvarer med denne "egenskapen"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Matvarer med høyt proteininnhold krever mye energi for å førdøyes, men om noen krever _mer_ enn utbyttet blir etterpå vet jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det har jeg også hørt... brokkoli skal visst tilhøre denne kategorien. Dessverre har jeg også hørt at det ikke stemmer, så ikke vet jeg. Men uansett så innholder grønnsaker få kcal... så bare spis i vei! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.