Gå til innhold

Stiv penis om morgenen


Gjest annette

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et klassisk spørsmål,men jeg spør likevel.Hvorfor er det slik at menn opplever å ofte våkne med stiv penis om morgenen?Dette er et ganske merkelig fenomen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til anette. Dette er et rent fysiologisk fenomen, og styres av blodgjennomstrømning. Morgen-ereksjon tyder på at alt er iorden, og har sjelden noe mer erotiske drømmer å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til anette. Dette er et rent fysiologisk fenomen, og styres av blodgjennomstrømning. Morgen-ereksjon tyder på at alt er iorden, og har sjelden noe mer erotiske drømmer å gjøre.

Jeg er midt i 30-årene og har sluttet å våkne med stiv penis. Er dette et tegn på at jeg er i ferd med å dabbe av? Synes nemlig å merke en tendens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Jeg er midt i 30-årene og har sluttet å våkne med stiv penis. Er dette et tegn på at jeg er i ferd med å dabbe av? Synes nemlig å merke en tendens...

Til neptun. kanhende, men redusert stress og sunnere livsstil kan gjøre at du bedres igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Til neptun. kanhende, men redusert stress og sunnere livsstil kan gjøre at du bedres igjen.

Hei igjen N. Lindstad og takk for svaret.

Jeg slutter ikke å bekymre meg over mitt problem da jeg synes at jeg burde ha mange gode år igjen..

Min forrige kjæreste var ganske hardhendt mot meg når vi hadde sex. Dette er jo gjerne noe man ikke nødvendigvis reagerer på 'i kampens hete', men i ettertid har jeg lurt på om dette kan ha forårsaket skade.

Bl.a. ble forhuden trukket meget hardt bakover over lengre tid, den ble bøyd nedover osv. Kan dette ødelegge svamplegemene og er det i såfall noe man kan få utrettet hos urolog? Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen N. Lindstad og takk for svaret.

Jeg slutter ikke å bekymre meg over mitt problem da jeg synes at jeg burde ha mange gode år igjen..

Min forrige kjæreste var ganske hardhendt mot meg når vi hadde sex. Dette er jo gjerne noe man ikke nødvendigvis reagerer på 'i kampens hete', men i ettertid har jeg lurt på om dette kan ha forårsaket skade.

Bl.a. ble forhuden trukket meget hardt bakover over lengre tid, den ble bøyd nedover osv. Kan dette ødelegge svamplegemene og er det i såfall noe man kan få utrettet hos urolog? Takknemlig for svar.

jeg leste i illustrert vitenskap at når man drømmer har man ereksjon. jeg leste også at jo eldre man blir, desto mindre drømmer man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vincent

Jeg tror dette rett og slett henger sammen med at man er pisse-trengt om morgenen. Å pisse med ståpikk er ikke lett... og - som det utmerkede maskina kroppen er - så finner'n ut at det er bedre med ståpikk enn å bli sengevæter.

"Morrabrød" kalles ofte for en vann-pikk. Etter urinering er'n ikke verdt så mye. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...