Gjest Ildtunge Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 har tenkt å følge suppekuren en stund, og vil gjerne få meg en slankekompis som også vil følge den samme! Slik kan vi motivere hverandre osv... Dette går suppekuren ut på: "Du går ned i vekt 4-7 kg i uken ved hjelp av dietten. Du kan spise så mye du orker og likevel gå ned i vekt fordi disse ingrediensene fremmer forbrenningen. Du kan følge dietten så lenge du har lyst og ork. Om du følger den en tid, renser den ditt fordøyelses system og gjør deg friskere. Oppskrift på slankesuppe: 6 store løk 4 bokser konserverte tomater (1600 gram) 1 mellomstort kålhode 2 stk grønne paprika 4 stk gulrøtter 1 bunt selleri 6 Buljongerninger Krydder etter smak, men vær forsiktig med salt. Bland grønnsaker, tilsett vann ( ca 3 liter ) og la det koke 1 time, smak til med soyasaus hvis du vil. Dag 1 Spis så mye suppe du orker, spis alle sorter frukt, så meget du orker – ikke banan, melon er bra. Dag 2 Spis så mye suppe du orker, spis alle sorter grønnsaker, så mye du orker, kokt eller rå – ikke erter, korn eller bønner. Dag 3 Spis så mye suppe du orker, alle typer frukt og grønnsaker – ikke banan og poteter. Dag 4 Spis så mye suppe du orker, spis 5 – 8 bananer, drikk 5 – 8 glass lettmelk. Dag 5 Spis så mye suppe du orker, 5 – 6 tomater, 300 gram okse eller hvalkjøtt. Dag 6 Spis så mye suppe du orker, spis så mye oksekjøtt du orker, med ulike grønnsaker. Dag 7 Ingen suppe, spis og drikk så mye du vil av mørk ris, grønnsaker, saft, te og kaffe uten sukker. Obs! Alle dager: Drikkmye vann, gjerne to liter pr dag." Er noen med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvorfor ikke?? Men kan man ikke bare like så godt kutte ut suppen og bare spise frukt og grønnsaker? Men er jo forholdsvis glad i suppe da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ildtunge Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvorfor ikke?? Men kan man ikke bare like så godt kutte ut suppen og bare spise frukt og grønnsaker? Men er jo forholdsvis glad i suppe da! Så du er med? Jeg handlet inn ingredienser i dag, så i morra tar jeg fatt på dette. Har liten tro på å gå ned 4-7 kg på EN uke, men det skader jo ikke å prøve. Skal prøve å få trent en del også :-) Skriv her da om hvordan det går og slikt!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Pass på at dere spiser nok suppe. For den er nemlig fettforbrennende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Pass på at dere spiser nok suppe. For den er nemlig fettforbrennende. Har du prøvd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har du prøvd? Ja, prøvde den for en tid siden. Blir helt dårlig når jeg tenker på den suppa nå. Men det er viktig å spise nok av den, for den er fettforbrennende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ildtunge Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja, prøvde den for en tid siden. Blir helt dårlig når jeg tenker på den suppa nå. Men det er viktig å spise nok av den, for den er fettforbrennende. Ironi eller??? ... Prøvde dette i tre dager. Magen hovna opp, og jeg gikk opp en kilo. Tror ikke jeg skal teste dette mer ut nei... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest super slankeren Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Pass på at dere spiser nok suppe. For den er nemlig fettforbrennende. Virker ja, RASTE NED minst 12 kilo på tre dager var det vel. Men i tillegg bruker jeg CLA, Tonalin, FatBlocker, Sørensens resept, ja alt hva som kommer i postkassa å lover oss at vi blir slanke på kort tid. jada jada, alle sånne kurer er bare HELT fantastiske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Så du er med? Jeg handlet inn ingredienser i dag, så i morra tar jeg fatt på dette. Har liten tro på å gå ned 4-7 kg på EN uke, men det skader jo ikke å prøve. Skal prøve å få trent en del også :-) Skriv her da om hvordan det går og slikt!!! Heisann, Beklager at jeg ikke har skrevet på en stund..., men har ikke glemt deg. Hvordan går det med kuren? Jeg må innrømme at jeg ikke har begynt, men jeg tenkte at jeg skulle kjøpe inn ingrediensene imorgen. Da har jeg også nok tid til å lage suppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ildtunge Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Heisann, Beklager at jeg ikke har skrevet på en stund..., men har ikke glemt deg. Hvordan går det med kuren? Jeg må innrømme at jeg ikke har begynt, men jeg tenkte at jeg skulle kjøpe inn ingrediensene imorgen. Da har jeg også nok tid til å lage suppen. Jeg har trukket meg vekk fra dette prosjektet. Etter tre dager gikk jeg OPP en kilo, magen hovna opp, jeg var full av gass og fikk dårlig ånde.. Og oppskrifta overfor er ikke riktig, det er jo ALTFOR mye grønnsaker i forhold til væske. Nei, jeg får vel prøve noe annet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pandan Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Virker ja, RASTE NED minst 12 kilo på tre dager var det vel. Men i tillegg bruker jeg CLA, Tonalin, FatBlocker, Sørensens resept, ja alt hva som kommer i postkassa å lover oss at vi blir slanke på kort tid. jada jada, alle sånne kurer er bare HELT fantastiske. 12 kg på tre dager? Sure.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pandan Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Virker ja, RASTE NED minst 12 kilo på tre dager var det vel. Men i tillegg bruker jeg CLA, Tonalin, FatBlocker, Sørensens resept, ja alt hva som kommer i postkassa å lover oss at vi blir slanke på kort tid. jada jada, alle sånne kurer er bare HELT fantastiske. OK, det var ironi, kanskje? Litt sent på kvelden...... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monass Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Heisann, Beklager at jeg ikke har skrevet på en stund..., men har ikke glemt deg. Hvordan går det med kuren? Jeg må innrømme at jeg ikke har begynt, men jeg tenkte at jeg skulle kjøpe inn ingrediensene imorgen. Da har jeg også nok tid til å lage suppen. Hei. Om du fremdeles vil forsøke suppekuren, så forsøk heller denne oppskriften. Jeg slår følge.... SUPPE 1/2 hvitkål(kålhode) 1 1/2 løk 1 stang selleri 1 gulrot 1/2 boks konservative tomater 1/2 grønn paprika 1/2 pose løksuppe, eller blomkål suppe Kålen kokes først deretter, resten av grønnsakene. DAG 1 masse suppe, frukt så mye du klarer men ikke bananer, vannmelon er ideelt:) DAG 2 Grønnsaker, kan kokes el stekes. Men ikke bønner erter, mais eller korn heller ikke poteter. Og masse suppe DAG 3 Frukt og grønnsaker+ suppe. DAG 4 4 - 8 bananer + lettmelk+ suppe DAG 5 5-8 tomater + 200g oksekjøtt + suppe DAG 6 Oksekjøtt og grønnsaker så mye du klarer + Suppe DAG 7 INGEN SUPPE spis viltris el vanlig ris, grønnsaker Drikk så mye vann du klarer minst 2 liter pr dag, spis MYE suppe:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest raisin Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har trukket meg vekk fra dette prosjektet. Etter tre dager gikk jeg OPP en kilo, magen hovna opp, jeg var full av gass og fikk dårlig ånde.. Og oppskrifta overfor er ikke riktig, det er jo ALTFOR mye grønnsaker i forhold til væske. Nei, jeg får vel prøve noe annet... Trekker meg fra hele greia jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugerar Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Trekker meg fra hele greia jeg! fornuftig! Tror jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.