Gå til innhold

Hvem vil bli med på suppekuren?

Gjest Ildtunge

Anbefalte innlegg

Gjest Ildtunge

har tenkt å følge suppekuren en stund, og vil gjerne få meg en slankekompis som også vil følge den samme! Slik kan vi motivere hverandre osv...

Dette går suppekuren ut på:

"Du går ned i vekt 4-7 kg i uken ved hjelp av dietten. Du kan spise så mye du orker og likevel gå ned i vekt fordi disse ingrediensene fremmer forbrenningen. Du kan følge dietten så lenge du har lyst og ork. Om du følger den en tid, renser den ditt fordøyelses system og gjør deg friskere.

Oppskrift på slankesuppe:

6 store løk

4 bokser konserverte tomater (1600 gram)

1 mellomstort kålhode

2 stk grønne paprika

4 stk gulrøtter

1 bunt selleri

6 Buljongerninger

Krydder etter smak, men vær forsiktig med salt.

Bland grønnsaker, tilsett vann ( ca 3 liter ) og la det koke 1 time, smak til med soyasaus hvis du vil.

Dag 1

Spis så mye suppe du orker, spis alle sorter frukt, så meget du orker – ikke banan, melon er bra.

Dag 2

Spis så mye suppe du orker, spis alle sorter grønnsaker, så mye du orker, kokt eller rå – ikke erter, korn eller bønner.

Dag 3

Spis så mye suppe du orker, alle typer frukt og grønnsaker – ikke banan og poteter.

Dag 4

Spis så mye suppe du orker, spis 5 – 8 bananer, drikk 5 – 8 glass lettmelk.

Dag 5

Spis så mye suppe du orker, 5 – 6 tomater, 300 gram okse eller hvalkjøtt.

Dag 6

Spis så mye suppe du orker, spis så mye oksekjøtt du orker, med ulike grønnsaker.

Dag 7

Ingen suppe, spis og drikk så mye du vil av mørk ris, grønnsaker, saft, te og kaffe uten sukker.

Obs! Alle dager: Drikkmye vann, gjerne to liter pr dag."

Er noen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke?? Men kan man ikke bare like så godt kutte ut suppen og bare spise frukt og grønnsaker? Men er jo forholdsvis glad i suppe da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ildtunge

Hvorfor ikke?? Men kan man ikke bare like så godt kutte ut suppen og bare spise frukt og grønnsaker? Men er jo forholdsvis glad i suppe da!

Så du er med?

Jeg handlet inn ingredienser i dag, så i morra tar jeg fatt på dette. Har liten tro på å gå ned 4-7 kg på EN uke, men det skader jo ikke å prøve. Skal prøve å få trent en del også :-)

Skriv her da om hvordan det går og slikt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd?

Ja, prøvde den for en tid siden.

Blir helt dårlig når jeg tenker på den suppa nå. Men det er viktig å spise nok av den, for den er fettforbrennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ildtunge

Ja, prøvde den for en tid siden.

Blir helt dårlig når jeg tenker på den suppa nå. Men det er viktig å spise nok av den, for den er fettforbrennende.

Ironi eller??? ...

Prøvde dette i tre dager. Magen hovna opp, og jeg gikk opp en kilo. Tror ikke jeg skal teste dette mer ut nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest super slankeren

Pass på at dere spiser nok suppe. For den er nemlig fettforbrennende.

Virker ja, RASTE NED minst 12 kilo på tre dager var det vel.

Men i tillegg bruker jeg CLA, Tonalin, FatBlocker, Sørensens resept, ja alt hva som kommer i postkassa å lover oss at vi blir slanke på kort tid.

jada jada, alle sånne kurer er bare HELT fantastiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er med?

Jeg handlet inn ingredienser i dag, så i morra tar jeg fatt på dette. Har liten tro på å gå ned 4-7 kg på EN uke, men det skader jo ikke å prøve. Skal prøve å få trent en del også :-)

Skriv her da om hvordan det går og slikt!!!

Heisann,

Beklager at jeg ikke har skrevet på en stund..., men har ikke glemt deg. Hvordan går det med kuren? Jeg må innrømme at jeg ikke har begynt, men jeg tenkte at jeg skulle kjøpe inn ingrediensene imorgen. Da har jeg også nok tid til å lage suppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ildtunge

Heisann,

Beklager at jeg ikke har skrevet på en stund..., men har ikke glemt deg. Hvordan går det med kuren? Jeg må innrømme at jeg ikke har begynt, men jeg tenkte at jeg skulle kjøpe inn ingrediensene imorgen. Da har jeg også nok tid til å lage suppen.

Jeg har trukket meg vekk fra dette prosjektet. Etter tre dager gikk jeg OPP en kilo, magen hovna opp, jeg var full av gass og fikk dårlig ånde.. Og oppskrifta overfor er ikke riktig, det er jo ALTFOR mye grønnsaker i forhold til væske.

Nei, jeg får vel prøve noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i tillegg bruker jeg CLA, Tonalin, FatBlocker, Sørensens resept, ja alt hva som kommer i postkassa å lover oss at vi blir slanke på kort tid.

12 kg på tre dager? Sure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, det var ironi, kanskje? Litt sent på kvelden...... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Hei. Om du fremdeles vil forsøke suppekuren, så forsøk heller denne oppskriften.

Jeg slår følge....

SUPPE

1/2 hvitkål(kålhode)

1 1/2 løk

1 stang selleri

1 gulrot

1/2 boks konservative tomater

1/2 grønn paprika

1/2 pose løksuppe, eller blomkål suppe

Kålen kokes først deretter, resten av grønnsakene.

DAG 1 masse suppe, frukt så mye du klarer men ikke bananer, vannmelon er ideelt:)

DAG 2 Grønnsaker, kan kokes el stekes. Men ikke bønner erter, mais eller korn heller ikke poteter. Og masse suppe

DAG 3 Frukt og grønnsaker+ suppe.

DAG 4 4 - 8 bananer + lettmelk+ suppe

DAG 5 5-8 tomater + 200g oksekjøtt + suppe

DAG 6 Oksekjøtt og grønnsaker så mye du klarer + Suppe

DAG 7 INGEN SUPPE spis viltris el vanlig ris, grønnsaker

Drikk så mye vann du klarer minst 2 liter pr dag, spis MYE suppe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har trukket meg vekk fra dette prosjektet. Etter tre dager gikk jeg OPP en kilo, magen hovna opp, jeg var full av gass og fikk dårlig ånde.. Og oppskrifta overfor er ikke riktig, det er jo ALTFOR mye grønnsaker i forhold til væske.

Nei, jeg får vel prøve noe annet...

Trekker meg fra hele greia jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...