Gå til innhold

søtstoffer

Gjest lubbien

Anbefalte innlegg

Gjest lubbien

Når jeg drikker mye lett-brus eller lett-saft på en gang, blir jeg ofte litt ør i hodet. (det er da snakk om en halvliter på 5-10 min)

Har det noe med søtstoffene, eller er det noe annet. Jeg blir ikke svimmel, men litt sånn småør og ukonsentrert. Verst er det når jeg drikker tab extra eller pepsi max, altså de med koffein i i tillegg. Er det bare noe jeg innbiller meg, eller er det noen andre som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri blitt ør av lettbrus, men jeg drikker stort sett et glass til mat. De to colasortene du nevner, er søtere enn Cola Light, så jeg antar de inneholder mer søtstoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Naturbarn

Har aldri blitt ør av lettbrus, men jeg drikker stort sett et glass til mat. De to colasortene du nevner, er søtere enn Cola Light, så jeg antar de inneholder mer søtstoff.

Søtstoffene som tilsettes light-brusene er kreftfremkallende, og de gjør at kroppen higer etter stadig mer sukker.

Det er verst for diabetikere som får i seg store mengder av disse kunstige stoffene...

Hvis du drikker light for å holde vekta,blir du grundig lurt...

Selv om jeg er forsiktig med sukker generelt,ville jeg nok heller ha drukket "ekte" vare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtstoffene som tilsettes light-brusene er kreftfremkallende, og de gjør at kroppen higer etter stadig mer sukker.

Det er verst for diabetikere som får i seg store mengder av disse kunstige stoffene...

Hvis du drikker light for å holde vekta,blir du grundig lurt...

Selv om jeg er forsiktig med sukker generelt,ville jeg nok heller ha drukket "ekte" vare

Dette er løgn, svada og skremselpropaganda.

Du har heller selvsagt ingen seriøs dokumentasjon for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

Dette er løgn, svada og skremselpropaganda.

Du har heller selvsagt ingen seriøs dokumentasjon for det.

Jeg leste seriøs dokumentasjon om dette da jeg jobbet i Australia...

Det er aldri lett å få andre til å tro på noe som er upopulært...

Hva er det du vil ha?En link?

Folk kan vel tenke selv om hva som er bra, naturlig eller syntetisk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste seriøs dokumentasjon om dette da jeg jobbet i Australia...

Det er aldri lett å få andre til å tro på noe som er upopulært...

Hva er det du vil ha?En link?

Folk kan vel tenke selv om hva som er bra, naturlig eller syntetisk...?

Du skriver: "Folk kan vel tenke selv om hva som er bra, naturlig eller syntetisk...?"

Malaria, meslinger og bly er "naturlig".

Medisin, vaksine osv er syntetisk.

===

Ja, jeg forventer seriøs dokumentasjon på at det er kreftfremkallende. Og da tenker jeg IKKE på undersøkelser som viser at hjerneceller dør hvis du heller lightbrus på dem. De samme hjernecellene vil også dø hvis du heller vanlig brus på dem. Eller vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

Du skriver: "Folk kan vel tenke selv om hva som er bra, naturlig eller syntetisk...?"

Malaria, meslinger og bly er "naturlig".

Medisin, vaksine osv er syntetisk.

===

Ja, jeg forventer seriøs dokumentasjon på at det er kreftfremkallende. Og da tenker jeg IKKE på undersøkelser som viser at hjerneceller dør hvis du heller lightbrus på dem. De samme hjernecellene vil også dø hvis du heller vanlig brus på dem. Eller vann.

www.purehealthsystems.com/multiple-sclerosis.html

www.venturacenter4healing.com/health_tips.htm

www.holisticmed.com/aspartame/

Vil du ha flere,så si ifra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

www.purehealthsystems.com/multiple-sclerosis.html

www.venturacenter4healing.com/health_tips.htm

www.holisticmed.com/aspartame/

Vil du ha flere,så si ifra:-)

Beklager at det ikke går an å bare klikke på linkene,men jeg er ikke så flink med PC'n...

Kanskje du kan lære meg det?

Du har jo henvist til flere linker selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturbarn

Beklager at det ikke går an å bare klikke på linkene,men jeg er ikke så flink med PC'n...

Kanskje du kan lære meg det?

Du har jo henvist til flere linker selv?

Selvlært er vellært...eller no' sånt?

Litt stolt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...