Smulan1979 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg spiller innebandy og trener 3 ganger pr uke. Jeg har beinhinnebetennelse og får behandling for dette. Jeg våkner veldig ofte om natten at jeg har krampe i leggen. Det er bare den ene leggen pr natt, men dette endrer seg og jeg risikrere å få krampe i den andre en annen natt. Er det noen som kan forklare hvorfor jeg får krampe om natten når jeg egentlig ligger å sover? Smertene er så store at jeg må sette meg opp og massere området og når jeg skal stå opp verker det veldig i musklene i leggen. Håper noen kan gi meg en forklaring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
piste Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Hvis du er stram på bakside av legg og lår, så kan nok det ta en del av skylden! Litt tøyning her, så blir det nok bedre! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.