Gjest kaisaliten Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei, jeg trener fast tre-fire ganger i uken. Det er stort sett spinning og styrke. Hender jeg trener fem ganger i uken også og får masse energi av det og fastere og fastere kropp ;-) men de siste to ukene har det sagt helt stopp. jeg orker det rett og slett ikke. Har mistet all lysst, og det er tiltak å komme seg av gårde. er trett og sliten og da burde jeg jo iallefall trene, men neida. Hva kommer dette av? Andre som har erfart det samme,å plutselig ikke orke mer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke sliten lenger Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kan hende du har fått en overdose uten å merke det? Prøve å tren litt mindre..halver gjerne treningsøktene..eller tida på øktene. Det er bedre enn å slutte tvert etpar uker. Da blir det vanskeligere å komme tilbake. Har opplevd det selv under en intens treningsperiode der jeg har følt fremgang og energi..men så blir det for mye og kroppen sier stopp. Da er det lurt å høre på kroppen og ta en roligere pause. Kroppen byggger seg opp i hvilepausene og ..husk det : )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Alle har som regel slike perioder. Men ei totalt trenignsfri uke i ny og ne er både positivt for psyken og fysikken. Prøv det, og kom sterkere tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.