Gjest tjatjana Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 I natt hadde jeg heftig og intens sex med psykologen min. Men det var i drømme, altså! Blir helt svett ved tanken på å se ham i øynene i neste time. Aner ikke hvorfor jeg drømmer slikt? 0 Siter
Gjest alternativer Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Så du TV-serien Sopranos? 0 Siter
Gjest tjatjana Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Så du TV-serien Sopranos? Nei. Noen teorier der jeg kunne ha lært noe av? 0 Siter
Gjest selje Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Nei. Noen teorier der jeg kunne ha lært noe av? Behandler kommer en svært nær i en så psykisk intim situasjon som den typen behandling er. Det er ikke rart at du drømmer slik i en periode. Men du kan jo minne deg sjøl på at for behandleren er det å komme noen (i alle fall tilsynelatende) så nær, den av hverdagen, del av jobben. Så legg ikke mer enn ditt eget i det, ikke legg hans. Det er som drømmer ellers: om jeg drømmer at mannen min drar til meg, er det ikke fordi han har tenkt å gjøre det, men fordi jeg av en eller annen grunn tillegger han denne handlingen i drømme. 0 Siter
Gjest tjatjana Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Behandler kommer en svært nær i en så psykisk intim situasjon som den typen behandling er. Det er ikke rart at du drømmer slik i en periode. Men du kan jo minne deg sjøl på at for behandleren er det å komme noen (i alle fall tilsynelatende) så nær, den av hverdagen, del av jobben. Så legg ikke mer enn ditt eget i det, ikke legg hans. Det er som drømmer ellers: om jeg drømmer at mannen min drar til meg, er det ikke fordi han har tenkt å gjøre det, men fordi jeg av en eller annen grunn tillegger han denne handlingen i drømme. Jeg har ingen tanker om at dette er reelt, at dette kommer til å skje, eller at dette betyr at jeg har lyst på ham eller omvendt. Det føles bare ekkelt, og jeg tenker at det vil bli vanskelig å se ham i øynene nå. Men takk for tilbakemelding! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 He-he... Det der er veldig vanlig. At man drømmer om sex med "øvrighetsspersoner". Jeg har skiftet jobb mye, og hver gang jeg skifter jobb, pleier jeg å drømme at jeg har sex med sjefen... Ganske forstyrrende bilde å ha i hodet, men ikke sykt eller unomrmalt! 0 Siter
Gjest alternativer Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Nei. Noen teorier der jeg kunne ha lært noe av? I Sopranos var det en mafiaboss som gikk i terapi hos en kvinnelig psykolog (problem: anfall av panikkangst). Når han fortalte terapeuten om sine fantasier om henne sa hun at det var et tegn på at terapien virket - fordi det betydde at man slapp terapeuten inn på seg, så vidt jeg forsto. Hvis det er ekkelt i drømmen også er det kanskje verre - da synes du kanskje at terapeuten kommer for nær for raskt? 0 Siter
Gjest tjatjana Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 I Sopranos var det en mafiaboss som gikk i terapi hos en kvinnelig psykolog (problem: anfall av panikkangst). Når han fortalte terapeuten om sine fantasier om henne sa hun at det var et tegn på at terapien virket - fordi det betydde at man slapp terapeuten inn på seg, så vidt jeg forsto. Hvis det er ekkelt i drømmen også er det kanskje verre - da synes du kanskje at terapeuten kommer for nær for raskt? Neida, drømmen var "god nok" den.. :-) Det var ikke ekkelt i drømmen, det var bare ekkelt når jeg våknet og tenkte på at denne mannen skal jeg se i øynene igjen om Kun Kort Tid. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Godt det bare var en drøm: ) Kan det være at du på en måte tiltrekkes av tryggheten han utgjør? (Mulig et skudd i blinde). Enig med fuji at det sikkert er normalt. mvh 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Du trenger ikke å fortelle han drømmen, og da behøver du ikke å skamme deg over å se han i øynene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.