Gå til innhold

vonde dager


nicole

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvorfor jeg skriver her i dag. Kanskje fordi jeg er så frustrert.. men jeg vet ikke hva jeg skal si. Så unnskyld for at jeg bryr dere, men jeg må bare skrive litt.

Jeg har vært borte hjemmefra i hele sommer, og det har vært godt. Vet ikke om jeg kanskje gruer meg til å dra hjem eller hva det er, men kroppen sier bare nei om dagen. Lørdag var jeg og kjæresten på fest. Eller, jeg vil ikke kalle det fest. Vi var åtte stykker som spiste middag og koset oss. Syv av mine bestevenner. De drakk vin, ikke jeg. Skulle kjøre hjem. De drakk ikke mye, bare koste seg. Jeg vet ikke hva det var som gjorde at alt gikk galt. Kjente at kroppen knøyt seg. Svetten rant. Gikk på en måte inn i en slags transe. Alt bare surret rundt meg, jeg deltok ikke lengre. Maven vrengte seg. Kjente at jeg hadde spyet i halsen, men kroppen ville ikke lystre. Jeg klarte ikke reise meg. Svelget unna. Fikk sagt til kjæresten at jeg måtte hjem. Orket ikke være der mer. På veien hjem måtte vi stoppe tre ganger så jeg kom meg ut å fikk spydd.

Jeg er så sliten, så lei. Orker ingenting. Har ikke lyst til noe. Vil bare legge meg i sengen å trekke dynen godt over hodet. Sier du bø begynner jeg å grine. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Dette ble rotete å langt, men da var litt godt å få satt litt ned på papiret... Så om du leste helt hit: Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Nicole!

Ville bare gi deg en laaaaang, god cyberklem og si at jeg tenker på deg! Prøv å snakke med kjæresten om hvordan du har det! Vis ham det du har skrevet her, det er jo veldig bra forklart!

Stå på vennen!

Klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nicole!

Ville bare gi deg en laaaaang, god cyberklem og si at jeg tenker på deg! Prøv å snakke med kjæresten om hvordan du har det! Vis ham det du har skrevet her, det er jo veldig bra forklart!

Stå på vennen!

Klem fra Grete :-)

Kjære deg!

Jeg forstår deg så godt,jeg er slik noen ganger selv.

Stå på kjære deg,la deg ikke knekke.

vennlig hilsen dukkelise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Nicole!

Ville bare gi deg en laaaaang, god cyberklem og si at jeg tenker på deg! Prøv å snakke med kjæresten om hvordan du har det! Vis ham det du har skrevet her, det er jo veldig bra forklart!

Stå på vennen!

Klem fra Grete :-)

Kjære deg!

Jeg forstår deg så godt,jeg er slik noen ganger selv.

Stå på kjære deg,la deg ikke knekke.

vennlig hilsen dukkelise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...