Gå til innhold

Herbalife

Gjest millit

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har erfraing med Harbalife? Hva går det ut på? Hva spiser man egentlig og går men ned? Lurer på om jeg skal kontakte dem, men vil gjerne ha deres erfaringer først. Funker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herbalife er et pulver man drikker i stedet for mat. Opplegget er bygget som en pyramide, der du må kjøpe mye og så verve flere kjøpere.

Jeg holder meg i hvertfall langt unna slikt.

Aner ikke om det fungerer, men man går jo ned når man bare drikker pulver omtrent uten næring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Herbalife er ikke som de andre Nutrilett og sånne.

Det er alt etter hvor mye du skal gå ned, og skal du gå myye ned erstatter du frokosten din og evt lunsjen din med proteindrikken som de selger. Og i tillegg inntar du fiber, vitaminer og antioksidanter tilskudd.

Ellers spiser du som vanlig, husk å drikk mye vann, og prøv å få i deg flere sorter frukt i løpet av dagen.

Gikk på de 1 mnd og gikk vel ned 3-4 kg og minsket 4 cm rundt lårene.

Jeg erstattet både lunsj og frokost. Ble faktisk mett av proteindrikkene, den med jordbær var vanvittig god, blandet med melk smakte den som milkshaken på MC Donalds...

Jeg sluttet for det ble for dyrt for meg, de produktene jeg brukte for i 1 mnd kom på 1800,- kr og det var for dyrt synes jeg.

Men det fungerte for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...