torfjo2 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei, jeg har holdt på å trent en stund på et veldig useriøst helesestudio, der er det et must å bruke doping, noe jeg også har gjort, nå vil jeg slutte med det og begynne og trene på et seriøst helse studio, men jeg er sikker på at jeg må avlegge urin prøve, så nå lurer jeg på hvor lenge det sitter ikroppen, hvor lang tid tilbake di spore bruk av androlon, for nå trner jeg kun jogging, har lyst å trene vekter å kommen inn iet sundt miljø 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 De har ikke rett til å ta urinprøve av deg. Så det skal ikke være noe problem. Sporingstider på de forskjellige stoffene kan du finne på mange internett sider ved søk. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strandhai Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Takk og lov at du vil slutte med det!! Er riktig som synch sier, ingen seriøse helsestudioer kommer til å ta urinprøve av deg! Lykke til med treningen!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.