Gjest LailaG Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 To jeg ikke liker: bergensk og ålæsunder. Sistnevnte er Norges desidert styggeste dialekt. Folk fra Mo i Rana snakker fint, samt at jeg syns stavangersk er så sjarmerende. Takk for at du syns ranværing e ei fin dialekt:) Bor i Mo i Rana. Kor kommer du fra? 0 Siter
avtrykk Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 æ snakkår sånn, jaffal, sørrlannsk. det liår mi veldi gått æ syns ikkje sånn dialiekt såm ho eli-ettelleranna snakkår i gomåren-norge æ noe fint, og æ liår hellår ikkje nordnorsk. ellårs æ vel de fleste dialektan ganske greie! haugesund er koselig Høres ut som Gunn Margit Andreassen!! "Borkis"?? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Takk for at du syns ranværing e ei fin dialekt:) Bor i Mo i Rana. Kor kommer du fra? Kommer fra Hamarøy, men har snart bodd halve livet på Vestlandet. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Phø, hamarøydialekta slår steigværingan langt ned i støvlan! Nemlig! 0 Siter
Gjest Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Høres ut som Gunn Margit Andreassen!! "Borkis"?? godt gjetta! jeg er fra birkeland, men bor ikke der nå lenger imponerende! er du borkis da? 0 Siter
Gjest Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 godt gjetta! jeg er fra birkeland, men bor ikke der nå lenger imponerende! er du borkis da? (undertegnet visst med "Motokot" i stad, det er søsteren min sitt nick - vi bruker samme PC) 0 Siter
avtrykk Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Skrevet 25. februar 2004 godt gjetta! jeg er fra birkeland, men bor ikke der nå lenger imponerende! er du borkis da? Nop. Men e e nå fra sør!! Tok dæ på -an endinga!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.