scooby_doo Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei Jeg bare lurte på om noen vet om tredemøller kan være skadelig.For et års tid siden trente jeg mye på tredemølle og fikk en vond beinhinnebettennelse når jeg løpte på asfalten. Er det slik at når jeg går over til å løpe "ekte" løpeturer og ikke bare på en tredemølle så er beina svakere ? Hvorfor blir jeg ikke andpusten av tredemøllen selv om jeg løper beinhardt i en halvtime ca 8 km,mens en 3 minutter joggetur ute gjør at jeg puster tungt ? får jeg ikke bedre kondis av tredemøllen ? jeg svetter i hvertfall da ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest halt Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei vil bare si noe om tredemøller og benhinnebetennelser... noe av det verste du kan gjøre hvis du har benhinnebetennelse er å løpe på hardt underlag. Under betegnelsen hardt underlag går tredemøller... har vært litt plaget med slike betennelser selv, men tenkte at så lenge jeg holdt meg unna asfalt ville alt gå greit. derfor løp jeg endel på tredemølla. dette er IKKE til å anbefale! tredemøller er akkurat like ille som asfalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.