Gå til innhold

Tredemølle=beinhinnebetennelser !!?

scooby_doo

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg bare lurte på om noen vet om tredemøller kan være skadelig.For et års tid siden trente jeg mye på tredemølle og fikk en vond beinhinnebettennelse når jeg løpte på asfalten. Er det slik at når jeg går over til å løpe "ekte" løpeturer og ikke bare på en tredemølle så er beina svakere ?

Hvorfor blir jeg ikke andpusten av tredemøllen selv om jeg løper beinhardt i en halvtime ca 8 km,mens en 3 minutter joggetur ute gjør at jeg puster tungt ?

får jeg ikke bedre kondis av tredemøllen ?

jeg svetter i hvertfall da .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

vil bare si noe om tredemøller og benhinnebetennelser...

noe av det verste du kan gjøre hvis du har benhinnebetennelse er å løpe på hardt underlag. Under betegnelsen hardt underlag går tredemøller... har vært litt plaget med slike betennelser selv, men tenkte at så lenge jeg holdt meg unna asfalt ville alt gå greit. derfor løp jeg endel på tredemølla. dette er IKKE til å anbefale! tredemøller er akkurat like ille som asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...