Gå til innhold

Vektøkning

voss1365380654

Anbefalte innlegg

voss1365380654

Jeg er 180 og veier 70kg. jeg hønsker og legge på meg 7-8kg. hvordan får jeg det till? hva skall jeg spise, har prøvd mange ting, er det noe jeg kan spise som har god virkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar! Men hva er weight-gainer?

Det er et pulver man blander i vann som gjør at vekten øker.

Søk på Google så vil du finne både hva det inneholder og hvor du får kjøpt det.

Jeg har kjøpt på Svinesund, i helsekostbuttikken, der er det rimeligere enn på nettet. Jeg greide å legge på meg tilslutt selv om det tok innmari lang tid. 12 kg på 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tangogirl

Det er et pulver man blander i vann som gjør at vekten øker.

Søk på Google så vil du finne både hva det inneholder og hvor du får kjøpt det.

Jeg har kjøpt på Svinesund, i helsekostbuttikken, der er det rimeligere enn på nettet. Jeg greide å legge på meg tilslutt selv om det tok innmari lang tid. 12 kg på 3 år.

Du må være ganske flott når du er 180 høy og veier 70 kg.

Jeg er 185cm og veier 71+/-. Har gått ned over 40kg på 2 år.

Skjønner egentlig at du vil legge på deg litt. Jeg får ofte kommentarer om jeg ikke bør gå ned mer nå,og det skal jeg ikke heller. Driver å stabiliserer for tiden. Har ingen gode råd for hvordan legge på deg,men du får det sikkert til!

Lykke til og elsk deg selv-som det så fint heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vil gå ned

Du må være ganske flott når du er 180 høy og veier 70 kg.

Jeg er 185cm og veier 71+/-. Har gått ned over 40kg på 2 år.

Skjønner egentlig at du vil legge på deg litt. Jeg får ofte kommentarer om jeg ikke bør gå ned mer nå,og det skal jeg ikke heller. Driver å stabiliserer for tiden. Har ingen gode råd for hvordan legge på deg,men du får det sikkert til!

Lykke til og elsk deg selv-som det så fint heter.

Hvordan gikk du ned de 40 kiloene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tangogirl

Hvordan gikk du ned de 40 kiloene?

Jeg bare bestemte meg. Fikk helt noja hver gang jeg så meg selv i speilet. Åsså hadde jeg lavt selvbilde. Begynnte å jogge på elvastien her, og jogga og jogga - hverdag! SUPERT! Nå strutter jeg av energi, sexlyst og selvtillitt!

Anbefales!! Jogging altså! Eller medlemsskap på 3T!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...