voss1365380654 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg er 180 og veier 70kg. jeg hønsker og legge på meg 7-8kg. hvordan får jeg det till? hva skall jeg spise, har prøvd mange ting, er det noe jeg kan spise som har god virkning? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ernæringspulver eller Weight-gainer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
voss1365380654 Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Ernæringspulver eller Weight-gainer. Takk for svar! Men hva er weight-gainer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Takk for svar! Men hva er weight-gainer? Det er et pulver man blander i vann som gjør at vekten øker. Søk på Google så vil du finne både hva det inneholder og hvor du får kjøpt det. Jeg har kjøpt på Svinesund, i helsekostbuttikken, der er det rimeligere enn på nettet. Jeg greide å legge på meg tilslutt selv om det tok innmari lang tid. 12 kg på 3 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Takk for svar! Men hva er weight-gainer? Melk, sorry ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tangogirl Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er et pulver man blander i vann som gjør at vekten øker. Søk på Google så vil du finne både hva det inneholder og hvor du får kjøpt det. Jeg har kjøpt på Svinesund, i helsekostbuttikken, der er det rimeligere enn på nettet. Jeg greide å legge på meg tilslutt selv om det tok innmari lang tid. 12 kg på 3 år. Du må være ganske flott når du er 180 høy og veier 70 kg. Jeg er 185cm og veier 71+/-. Har gått ned over 40kg på 2 år. Skjønner egentlig at du vil legge på deg litt. Jeg får ofte kommentarer om jeg ikke bør gå ned mer nå,og det skal jeg ikke heller. Driver å stabiliserer for tiden. Har ingen gode råd for hvordan legge på deg,men du får det sikkert til! Lykke til og elsk deg selv-som det så fint heter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil gå ned Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Du må være ganske flott når du er 180 høy og veier 70 kg. Jeg er 185cm og veier 71+/-. Har gått ned over 40kg på 2 år. Skjønner egentlig at du vil legge på deg litt. Jeg får ofte kommentarer om jeg ikke bør gå ned mer nå,og det skal jeg ikke heller. Driver å stabiliserer for tiden. Har ingen gode råd for hvordan legge på deg,men du får det sikkert til! Lykke til og elsk deg selv-som det så fint heter. Hvordan gikk du ned de 40 kiloene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tangogirl Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvordan gikk du ned de 40 kiloene? Jeg bare bestemte meg. Fikk helt noja hver gang jeg så meg selv i speilet. Åsså hadde jeg lavt selvbilde. Begynnte å jogge på elvastien her, og jogga og jogga - hverdag! SUPERT! Nå strutter jeg av energi, sexlyst og selvtillitt! Anbefales!! Jogging altså! Eller medlemsskap på 3T! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.