Ulv I Faarikaal Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Den koster kr 249 og er en slags "varmluftkoker", dvs at kornene ligger på en rist med varmluft og blir blåst ut i en bolle når de popper. Jeg tror de må saltes med et spesielt fint salt og sprayes med formfett først for å få saltet til å sitte på. Men blir det gode poppkorn? Jeg syns man burde bruke smør å poppe med så man får smørsmaken med, det går ikke med den maskinen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Du får ferdig micro-popkorn m/smørsmak. Nam! Og ikke noe vasking av maskiner heller :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Du får ferdig micro-popkorn m/smørsmak. Nam! Og ikke noe vasking av maskiner heller :-) Maskinen behøver ikke vaskes, det blir bare litt støv. Det er fristende å få litt ferskt popkorn uten å betale kr 20 pr pakke mikropop. Som regele kaster jeg halve posen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Maskinen behøver ikke vaskes, det blir bare litt støv. Det er fristende å få litt ferskt popkorn uten å betale kr 20 pr pakke mikropop. Som regele kaster jeg halve posen. Du må vel vaske underdelen, altså den popcornene ligger/serveres i? Pingle-popcorn-spiser! En pose er da ingen ting! Er det ikke 20-30 kroner for en pakke med tre poser? Du kan spise ganske mye popcorn, før støvsamleren er betalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Du må vel vaske underdelen, altså den popcornene ligger/serveres i? Pingle-popcorn-spiser! En pose er da ingen ting! Er det ikke 20-30 kroner for en pakke med tre poser? Du kan spise ganske mye popcorn, før støvsamleren er betalt. Joa. Det er viktige momenter det og. Vi får se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TIGA Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Maskinen behøver ikke vaskes, det blir bare litt støv. Det er fristende å få litt ferskt popkorn uten å betale kr 20 pr pakke mikropop. Som regele kaster jeg halve posen. ja ikke sant, jeg kaster også halve posen fordi mangen av korna ikke er poppa. Enten så blir dem brent fordi jeg prøver å dem lengre i for å poppe mest mulig, eller så blir det mangen mangen korn fordi jeg skal være forsiktig å ikke brenne. Gått lei jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 JA,jeg har en:-) Den er glimrende,men jeg må tilsette smelta smør etterpå:-) Det er jo litt "sunnere" enn å brenne smøret i en kjel først... Jeg har hatt den i 2 år uten rengjøring.Funker bra! PS: Min er formet som en svart og hvit hund, og popcornet kommer ut kjeften på den...he-he! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zarine Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vi har popcornmaskin fra OHB nordica, og er veldig nøgd med tida det tar å poppe pluss at det så og seie ikkje er upoppa maiskorn igjen. Ulempen med den vi har er at kuppelen over ikkje riktig ser ut til å tåle varmen så den har blitt sprø og sprukket veldig fort (og når det blir hull i kuppelen så blir det plutselig ein heil anna suksessrate på poppinga...) Det blir ikkje slike "feite gode", men ein kan jo helle over smelta smør og krydder etter at dei er poppa dersom ein har lyst til det. Ellers så går det utruleg lite olje ved poppinga. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.