Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

det spillet har jeg også prøvd 3 ganger før til jeg ga opp, ble for inviklet for meg, kjedelig da.

Kjedelig, ja? Det SKJER jo ingenting??!

Drit i det. Neste link, takk!

Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

Start fra venstre og fyll ut så godt du kan.

Når du kommer ut til høyre, sitter du igjen med en god del grå brikker. Velg den som er lengst til venstre, trykk på den grønne til høyre for den. Repeter i det uendelige, til de grå bare er i ytterste høyre rad. Da må du stable tre oppå hverandre og trykke på den midterste. Når du har fire igjen, rykker veggen bakover.

Oki, takk!

Skal prøve i morra, nå må jeg på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykka continue. måtte ta sistebrettet på ny. hva var det som blokkerte det hullet man skulle gå ned for å havne på andre siden av lasergreia?

du må trykka på den røde knotten oppå boksen, så begynner den heisen å gå, og du må trykka på ledningen som henger og slenger, så kommer det en mann opp

Inne i et av kontrollrommene i kjelleren kan du trykke på det ene "vinduet" i veggen, så flytter det seg, og du får en stige opp til det rommet med den blokkerte åpningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Inne i et av kontrollrommene i kjelleren kan du trykke på det ene "vinduet" i veggen, så flytter det seg, og du får en stige opp til det rommet med den blokkerte åpningen.

der har vi'n. du er en engel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

nå er jeg på level 12, og det er en data der med noe area 51 på, i tilleg er det en vegg som du kan trykke på noen knotter som blir grønne, må alle bli grønne uff da tar det lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Inne i et av kontrollrommene i kjelleren kan du trykke på det ene "vinduet" i veggen, så flytter det seg, og du får en stige opp til det rommet med den blokkerte åpningen.

hah. der har jeg signert og greier. *vurdere å kvitte seg med pcen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå er jeg på level 12, og det er en data der med noe area 51 på, i tilleg er det en vegg som du kan trykke på noen knotter som blir grønne, må alle bli grønne uff da tar det lang tid.

Alle unntatt 4.. Lang tid, - vel, jeg brukte bare 511 moves.. haha.. herregud, som jeg sleit! Men ikke gi opp!

Du klarer det sikkert bedre enn meg.

*krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah. der har jeg signert og greier. *vurdere å kvitte seg med pcen*

Haha!

*klapp klapp*

Har du spillt det andre, som du la ut link til? Jeg sitter og hiver noen geiter nedi et hull og skjønner ikke bæret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg kommer ikke videre før jeg har fiksa den dumme veggen først da huhuhu

Nei, du gjør nok ikke det, dessverre

*tørker tårer*

Men du finner nok ut av det, skal du se!

Husk at om du logger av, kan du bare velge 'continue' når du går inn på linken neste gang, så 'husker' spillet hvor du var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Calóni

Haha!

*klapp klapp*

Har du spillt det andre, som du la ut link til? Jeg sitter og hiver noen geiter nedi et hull og skjønner ikke bæret!

trykk på duppen i snøret, mann kommer ut og fisker, firfisler klatrer oppover, klikk på dem til det kommer en fugl som spiser fisk og flyr over deg med fisk i nebbet og du får fly med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

artig spill! er ved maurslukern og kommer ikke vidre...

gå ut av gondolen, gå forbi maurslukeren idet han spiser edderkopp, da tar han ikke deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du gjør nok ikke det, dessverre

*tørker tårer*

Men du finner nok ut av det, skal du se!

Husk at om du logger av, kan du bare velge 'continue' når du går inn på linken neste gang, så 'husker' spillet hvor du var.

fikk samboeren min til å overta for jeg var så drita lei av den veggen, og nå er jeg videre, men hva gjøre jeg nå, har hentet noen av tingene men hva brukes de til : lyspære,skrujern, tang, og security card.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk samboeren min til å overta for jeg var så drita lei av den veggen, og nå er jeg videre, men hva gjøre jeg nå, har hentet noen av tingene men hva brukes de til : lyspære,skrujern, tang, og security card.

lyspære,skrujern, tang, og security card.

Lyspæren skrur du inn i en skrivebordslampe. Lamper lyser på en vegg med tall, noter tallene.

Skrujernet bruker du til å åpne kontrollen til laserpanel 2. Tangen bruker du til å knipe av den grønne ledningen.

Security card fikk jeg ikke brukt etter den sirkelen med farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk samboeren min til å overta for jeg var så drita lei av den veggen, og nå er jeg videre, men hva gjøre jeg nå, har hentet noen av tingene men hva brukes de til : lyspære,skrujern, tang, og security card.

Du får ta deg en tur rundt i rommene, se om du ikke får flyttet på noen av møblene, kanskje du finner en luke å krype ned i? Lyspæra skal du ha i lampa på det ene rommet. Lama lyser på veggen, der står det skrevet en tallkombinasjon du har bruk for helt til slutt (skriv opp). Du er snart ferdig, stå på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en tur rundt i rommene, se om du ikke får flyttet på noen av møblene, kanskje du finner en luke å krype ned i? Lyspæra skal du ha i lampa på det ene rommet. Lama lyser på veggen, der står det skrevet en tallkombinasjon du har bruk for helt til slutt (skriv opp). Du er snart ferdig, stå på!!!

takk for all hjelp, jeg klarte å finne ut det med lyspæra selv, og at stolen kunne flyttes, og fant nøkkelen, men det hullet da, skal jeg ned dit? ikke kommer jeg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyspære,skrujern, tang, og security card.

Lyspæren skrur du inn i en skrivebordslampe. Lamper lyser på en vegg med tall, noter tallene.

Skrujernet bruker du til å åpne kontrollen til laserpanel 2. Tangen bruker du til å knipe av den grønne ledningen.

Security card fikk jeg ikke brukt etter den sirkelen med farger.

uff vet jeg maser du trenger ikke å svare, men jeg kan ikke legge meg ikveld hvis jeg ikke blir ferdig hehe. Kan jeg gå ned i hullet? i level 12, hva gjør jeg med dataen og kartet.,ingenting? uff jeg vi ut ut ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...