Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni

Yesss!!!

Og gi meg aldri sånne linker igjen...

*flire*

jeg angrer på at jeg ga den ut. jeg har sikkert fått i nærheten av 50 meldinger med 'ny mail fra supportdoktoronlineetellerannet' :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

Jag dem hvordan da??? Jeg har prøvd ALT!!! (Vel, tydeligvis ikke, men det føles iallfall sånn...)

:)

Start fra venstre og fyll ut så godt du kan.

Når du kommer ut til høyre, sitter du igjen med en god del grå brikker. Velg den som er lengst til venstre, trykk på den grønne til høyre for den. Repeter i det uendelige, til de grå bare er i ytterste høyre rad. Da må du stable tre oppå hverandre og trykke på den midterste. Når du har fire igjen, rykker veggen bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la det være. du kommer ned i kjelleren på en annen måte, og du vil etterhvert måtte klatre opp gjennom det hullet ved hjelp av en stige du finner bare en hylle

Ja, nå har jeg vært nede i kjelleren, så for meg at jeg nå ble nødt til å gå ned via det blokkerte hullet, pga laserne, men det er jo fremdeles blokkert..

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeliiiiiiiiiiiiiiig! (ferdig med den j.. veggen)

Nå har jeg vært og funnet meg ei tang i et skap, - now what?

Klipp av ledningene til den midterste (grønne?) laserporten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Ja, nå har jeg vært nede i kjelleren, så for meg at jeg nå ble nødt til å gå ned via det blokkerte hullet, pga laserne, men det er jo fremdeles blokkert..

????

du må trykke på det første panelet til du ser at den første laseren er borte, og så bli voldelig med skrutrekker og tang på det andre panelet for å få vekk den andre laserdøra, og så trykka på det tredje panelet så den døra blir borte (tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg vært nede i kjelleren, så for meg at jeg nå ble nødt til å gå ned via det blokkerte hullet, pga laserne, men det er jo fremdeles blokkert..

????

Du må gjennom den midterste laseren først. Da kommer du til rommet der du kan fjerne blokkeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må gjennom den midterste laseren først. Da kommer du til rommet der du kan fjerne blokkeringen.

Ja, nå står jeg her i stummende mørke, har fjernet blokkeringa, men hvordan kvitter jeg meg med den siste laseren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå står jeg her i stummende mørke, har fjernet blokkeringa, men hvordan kvitter jeg meg med den siste laseren?

Gå opp trappen og ned den andre luken. Flytt laseren tilbake til første posisjon, da forsvinner den siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå opp trappen og ned den andre luken. Flytt laseren tilbake til første posisjon, da forsvinner den siste.

Hehe.. Jojo.. Skjønte det nå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå opp trappen og ned den andre luken. Flytt laseren tilbake til første posisjon, da forsvinner den siste.

Trenger en mynt til cola..

?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uh. enda mer frustrerende spill? :o kanskje du skal legge det inn i en ny tråd? tipper flere vil se det da, denne begynner å bli nokså uoversiktelig som den er :P

*teste ut spill*

Det kommer fra en annen tråd, men dere er så flinke.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...