Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

Yep, du er snart ferdig nå.....

Jeg er så stuck, så stuck.. Du har ingen idè om hvordan jeg kommer meg videre nå, etter at jeg har fått frem bildene av de to rommene på skjermen..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

Det er flere måter å sette brikkene i på, og bare en av dem er rett. Når du har satt dem rett ser du låsen flytte på seg og så zoomer du ut og går ut døren.

psst!

Jeg sitter enda med dette spillet, jeg..

Har skrevet 'quest' og fått frem to bilder av to rom på skjermen.. Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psst!

Jeg sitter enda med dette spillet, jeg..

Har skrevet 'quest' og fått frem to bilder av to rom på skjermen.. Hva gjør jeg nå?

Der er jeg også ! Tro om det har noe med den hvite sirkelen å gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg også ! Tro om det har noe med den hvite sirkelen å gjøre ?

Ja, det lurte jeg og på, men jeg har trykket og trykket, og det skjer ingen verdens ting!

*stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så stuck, så stuck.. Du har ingen idè om hvordan jeg kommer meg videre nå, etter at jeg har fått frem bildene av de to rommene på skjermen..?

Jeg holdt på der en stund jeg også. Du har fått åpnet alle skap? Vel, jeg lurer på om fargene på det hvite i spillet må ha samme farge som det hvite lyset over døren. Det er noe slikt. Jeg vet altså ikke, men plutselig så gikk døren opp. En kollega av meg sitter fast på det samme stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Calóni

Hjelp, får ikke til det med laseren (Level 4?). Skjønner at jeg må tenne på peisen, men hvordan får jeg til det?

ta en vedkubbe, skru av lampa i stua, gå inn i rommet til høyre, legg vedkubben på brettet, skru på maskinen, and there you are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok være mer spesifikk enn som så... Vær så snill?

Restart maskinen, skriv inn DRE (eller en annen kombinasjon, husker ikke hvilken), istedenfor QUEST.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restart maskinen, skriv inn DRE (eller en annen kombinasjon, husker ikke hvilken), istedenfor QUEST.

Men bokstavene er jo adhe? Var ikke dine det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Restart maskinen, skriv inn DRE (eller en annen kombinasjon, husker ikke hvilken), istedenfor QUEST.

her sitter jeg og trykker og trykker, og så var jo døra åpen..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Har fått YAHE inne i de to romma, hva er neste steget.... Rimelig frustert :(

På PCen? Du skal bruke bokstavene til å lage et ord. Ser ikke riktig hva det skal bli...HAYE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På PCen? Du skal bruke bokstavene til å lage et ord. Ser ikke riktig hva det skal bli...HAYE?

Nei, ikke f om det går med det ordet heller!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått YAHE inne i de to romma, hva er neste steget.... Rimelig frustert :(

Restart maskinen (ikke din egne, men den på spillet... ;)og skriv inn bokstavene fra rommene, se om ikke døra er åpen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På PCen? Du skal bruke bokstavene til å lage et ord. Ser ikke riktig hva det skal bli...HAYE?

Skal visst ta et slag biljard, men hvor finner jeg en mynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Skal visst ta et slag biljard, men hvor finner jeg en mynt?

skattekiste i rommet til venstre. ubegrensa med mynter, men du kan bare hente en og en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...