Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

Du må gå inn på det andre rommet og skyve bort hyllen og esken og trykke på boksen bak, da åpner døren seg.

Nå er jeg i et grønt rom med en låst dør. Jeg har et grønt hjul, men aner ikke hvor jeg skal bruke det..!

Hjelp....!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

Nå har jeg klart å knekke den koden med smilefjes og tall etc - men døren er fremdeles låst.. Hva er det jeg ikke har gjort.. ? Husker du det?

Oj, ja - du må inn i det neste rommet og skubbe unna ting slik at du kommer til den bryteren. Så trykker du på den bryteren, da åpner døren seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med alle 12 brett. du må mikse fargene så de blir den samme som det hjulet oppå transportøren. Feks hvis det er lilla, må du trykke på blå og rød. om du gjør feil, så forandrer fargen på det ene hjulet seg, slik at du må prøve å finne en kombinasjon som passer det.

Yep, det brettet er lett. Jeg jobber, så det går litt tregt her. Nå er jeg på den levelen med alle laserne. Tror jeg sitter litt fast.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ja - du må inn i det neste rommet og skubbe unna ting slik at du kommer til den bryteren. Så trykker du på den bryteren, da åpner døren seg.

Det har jeg gjort for leeenge siden ;)

Nå er jeg stuck i et grønt rom nedendunder, med masse rør i (har tatt heisen ned) - har et grønt hjul "i lomma" og kommmer meg ingen vei..

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjorde du på motorsykkelnivået ?

Jeg har en fungerende lommelykt, men lite annet.

AH, først setter du batteri og lyspære inn i lommelykt (de finner lyspærer i motorsykkel).

Så tar du med deg lommelykt. Så åpner du hemmelig luke i gulvet og bruker brannslangen for å komme deg ned. Så bruker du lommelykt til å finne nækkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjorde du på motorsykkelnivået ?

Jeg har en fungerende lommelykt, men lite annet.

Har du mista nøkkelen (den som lå under matta) ned i rista? Hvis ikke, gjør det nå. Så tar du med deg lommelykta ned i kjelleren i rommet ved siden av (etter å ha løftet teppet, fått vekk flisene, lagt slangen ned i hullet) - leter litt med lykta di, og voila, der finner du nøkkelen, som du tar med deg opp og setter i den låste døra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort for leeenge siden ;)

Nå er jeg stuck i et grønt rom nedendunder, med masse rør i (har tatt heisen ned) - har et grønt hjul "i lomma" og kommmer meg ingen vei..

Tips?

Yep, du må finne alle hjulene - montere de på plass.

Du finner papir og penn, og da lager du et brev som du sender. Da finner du det siste hjulet. Har du alle hjulene mikser du farge og kommer deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, du må finne alle hjulene - montere de på plass.

Du finner papir og penn, og da lager du et brev som du sender. Da finner du det siste hjulet. Har du alle hjulene mikser du farge og kommer deg videre.

har penn og papir, hvordan lager jeg brevet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med alle 12 brett. du må mikse fargene så de blir den samme som det hjulet oppå transportøren. Feks hvis det er lilla, må du trykke på blå og rød. om du gjør feil, så forandrer fargen på det ene hjulet seg, slik at du må prøve å finne en kombinasjon som passer det.

Hjulet mitt er gult.. Hva skal jeg trykke da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med alle 12 brett. du må mikse fargene så de blir den samme som det hjulet oppå transportøren. Feks hvis det er lilla, må du trykke på blå og rød. om du gjør feil, så forandrer fargen på det ene hjulet seg, slik at du må prøve å finne en kombinasjon som passer det.

Never mind, klarte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har penn og papir, hvordan lager jeg brevet..?

Du misker arket med det andre brevet du fant i rom 1 - så bruker du pennen på det. Da får du et skrevet ark. Det sendes med "postmaskinen" - da får du hjulet i svar.

Jippey, jeg er ferdig med hele spillet nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AH, først setter du batteri og lyspære inn i lommelykt (de finner lyspærer i motorsykkel).

Så tar du med deg lommelykt. Så åpner du hemmelig luke i gulvet og bruker brannslangen for å komme deg ned. Så bruker du lommelykt til å finne nækkel.

Hemmelig luke var også åpnet. Men hvordan får jeg brannslangen nedi ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du misker arket med det andre brevet du fant i rom 1 - så bruker du pennen på det. Da får du et skrevet ark. Det sendes med "postmaskinen" - da får du hjulet i svar.

Jippey, jeg er ferdig med hele spillet nå :)

Nå befinner jeg meg et sted med en 'broken fuse' på et stort panel, det sitter en alien i rommet utenfor, og det er hull i taket.

Hint?

(Du er grei, asså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misker arket med det andre brevet du fant i rom 1 - så bruker du pennen på det. Da får du et skrevet ark. Det sendes med "postmaskinen" - da får du hjulet i svar.

Jippey, jeg er ferdig med hele spillet nå :)

...tji...

hver gang jeg spør om hjelp, går det fem sekunder, så finner jeg ut av det..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå befinner jeg meg et sted med en 'broken fuse' på et stort panel, det sitter en alien i rommet utenfor, og det er hull i taket.

Hint?

(Du er grei, asså!)

Den var vrien. Ok, du finner en metallbit for å fikse panelet. Så finner du et passord (quest) som du skriver inn på datamaskinen. Det er da problemene starter. Jeg vet ikke hvordan, men plutselig åpnet døren seg og jeg var videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var vrien. Ok, du finner en metallbit for å fikse panelet. Så finner du et passord (quest) som du skriver inn på datamaskinen. Det er da problemene starter. Jeg vet ikke hvordan, men plutselig åpnet døren seg og jeg var videre :)

Du vet ikke hvordan..? Bare trykket villt? Hehe..

Får jo opp bilde av to rom og noen bokstaver, men ... hva gjør jeg her..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...