Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

Gjest spillegal

I det rommet du fant det blå hjulet ligger det et brev på bordet, bruk papiret og pennen på det. Det brevet du får opp legger du i utboksen i det rommet med postkassen. Gå ut av rommet og så inn igjen og se i innboksen og der finner du det siste hjulet.

finner bare en diskett, skal det være flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

finner bare en diskett, skal det være flere?

Det skal være bare én diskett, har du funnet den er du snart ferdig. Da går du opp og så til høyre helt til siste rom og du finner en "tele transporter", der setter du inn disketten og så må du trykke på de fargede knappene i rett rekkefølge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan flytte steinene inn og ut, tror den første skal flyttes to ut, den andre en og den siste også to. Og så lar du den hodetgreia gå i sporet.

Nå har det hodet gått i sporet en evighet, men intet skjer. Hvordan åpner jeg døra???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det hodet gått i sporet en evighet, men intet skjer. Hvordan åpner jeg døra???

Du flytter på stolen og så lukker du trappa ved å trykke på den kulen til venstre. Så kan du bare gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har delt opp trekantet objekt, hva skal jeg bruke dem til?

Jeg får ikke til å dele de bitene.....

Jeg legger dem på laseren, men den har ikke nok strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å dele de bitene.....

Jeg legger dem på laseren, men den har ikke nok strøm.

Klarte det...måtte bare slå av lyset først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er dere? Jeg får ikke til å mikse de riktige fargene i den der teletransportøren. Jeg har satt i disketten, men jeg velger feil fargekombinasjoner.

Hvor er dere? Har dere gitt opp allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere? Jeg får ikke til å mikse de riktige fargene i den der teletransportøren. Jeg har satt i disketten, men jeg velger feil fargekombinasjoner.

Hvor er dere? Har dere gitt opp allerede?

"Wrong mixture detected"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere måter å sette brikkene i på, og bare en av dem er rett. Når du har satt dem rett ser du låsen flytte på seg og så zoomer du ut og går ut døren.

Har du klart den levelen der det sitter en alien like ved en ufo? Jeg er inne på det dataprogrammet, men jeg finner ikke ut hvordan jeg kan bruke det for å åpne døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det være noe på gulvet mellom musehull og flisene under trappa?

*mase, mase*

Kommet noe lengre? Jeg sitter fast på en alienlevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommet noe lengre? Jeg sitter fast på en alienlevel....

Jeg logget av i går da jeg holdt på med noen smilefjesgreier - når jeg gikk inn på spillet igjen i dag, valgte jeg bare 'continue' - og dæven, spillet visste hvor jeg hadde sluttet av i går :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg logget av i går da jeg holdt på med noen smilefjesgreier - når jeg gikk inn på spillet igjen i dag, valgte jeg bare 'continue' - og dæven, spillet visste hvor jeg hadde sluttet av i går :))

Ah, jeg er snart gjennom hele spillet....tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg er snart gjennom hele spillet....tror jeg

Nå har jeg klart å knekke den koden med smilefjes og tall etc - men døren er fremdeles låst.. Hva er det jeg ikke har gjort.. ? Husker du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg klart å knekke den koden med smilefjes og tall etc - men døren er fremdeles låst.. Hva er det jeg ikke har gjort.. ? Husker du det?

Du må gå inn på det andre rommet og skyve bort hyllen og esken og trykke på boksen bak, da åpner døren seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn på det andre rommet og skyve bort hyllen og esken og trykke på boksen bak, da åpner døren seg.

Ok, nå er jeg i det rommet med de rørene og en heis. Hvordan får jeg igang heisen? Er det noe med det fargediagrammet i det andre rommet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn på det andre rommet og skyve bort hyllen og esken og trykke på boksen bak, da åpner døren seg.

Ok, never mind, fikk til heisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Hvor er dere? Jeg får ikke til å mikse de riktige fargene i den der teletransportøren. Jeg har satt i disketten, men jeg velger feil fargekombinasjoner.

Hvor er dere? Har dere gitt opp allerede?

Er ferdig med alle 12 brett. du må mikse fargene så de blir den samme som det hjulet oppå transportøren. Feks hvis det er lilla, må du trykke på blå og rød. om du gjør feil, så forandrer fargen på det ene hjulet seg, slik at du må prøve å finne en kombinasjon som passer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...