Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

Er på level 7.. har hjulet. Hvordan kommer jeg meg videre. Hører noen nevne noe om et papir og en penn + at man skal kombinere noen farger. Skjønner lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

Er på level 7.. har hjulet. Hvordan kommer jeg meg videre. Hører noen nevne noe om et papir og en penn + at man skal kombinere noen farger. Skjønner lite

jeg er bare på level 6,hjelp meg :) jeg har fiksa lommelykta, nøkkelen falt ned i gulvet, hva gjør jeg nå, er det noe med brannslangen? og de bevegelige brikkene under teppet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg står også fast på dette, og trenger DESPERAT en detaljert forklaring!

Hehe... Hele dagen har gått med til dette spillet, nesten.

Hilsen Teskjekjerringa.

Greide det !

"Jag" de grå brikkene utover mot høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide det !

"Jag" de grå brikkene utover mot høyre.

Jag dem hvordan da??? Jeg har prøvd ALT!!! (Vel, tydeligvis ikke, men det føles iallfall sånn...)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går jeg i butikken !

Hva skal jeg gjøre med colamaskinen, og hvordan bruker jeg koden jeg fant, på veggen i rommet ved siden av colamaskinen ?

* frustrert *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Nå går jeg i butikken !

Hva skal jeg gjøre med colamaskinen, og hvordan bruker jeg koden jeg fant, på veggen i rommet ved siden av colamaskinen ?

* frustrert *

ingenting med colamaskinen. bare trykk inn koden på veggen, avslutt med E (enter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bortsett fra 4. Det tok litt tid.

Endeliiiiiiiiiiiiiiig! (ferdig med den j.. veggen)

Nå har jeg vært og funnet meg ei tang i et skap, - now what?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er der med den grønne veggen. Har fått lys i lampa og lest tallene, dyttet et skap bort og ser et hull. Kommer meg ikke nedi hullet. Hjelp...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Jeg er der med den grønne veggen. Har fått lys i lampa og lest tallene, dyttet et skap bort og ser et hull. Kommer meg ikke nedi hullet. Hjelp...??

la det være. du kommer ned i kjelleren på en annen måte, og du vil etterhvert måtte klatre opp gjennom det hullet ved hjelp av en stige du finner bare en hylle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Calóni

Har trippelsjekket, og kjørt den begge veier.

Er det mye igjen nå ?

uh. jeg husker knapt brettene fra hverandre. det er 12 brett. å, nei, stemmer! du er jo på siste post :P du skal bare ut den døra du ser foran deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uh. jeg husker knapt brettene fra hverandre. det er 12 brett. å, nei, stemmer! du er jo på siste post :P du skal bare ut den døra du ser foran deg :)

Men den er låst !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Men den er låst !

du må ha nøkkel :D menneh..eh...hva er det du sliter med egentlig? du sier du ikke får til å trykke inn koden? om lasergreia er borte foran døra, så har du klart å trykke inn koden. du finner nøkkelen..uhm..en eller annen plass..har du funnet den nøkkelen som ligger i det rommet hvor stigen fører til? dra i teppet for å dra ut krøllen i det, dra stolen bort til lampa, oppå lampa ligger en nøkkel som passer til et skap *ikke huske mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ha nøkkel :D menneh..eh...hva er det du sliter med egentlig? du sier du ikke får til å trykke inn koden? om lasergreia er borte foran døra, så har du klart å trykke inn koden. du finner nøkkelen..uhm..en eller annen plass..har du funnet den nøkkelen som ligger i det rommet hvor stigen fører til? dra i teppet for å dra ut krøllen i det, dra stolen bort til lampa, oppå lampa ligger en nøkkel som passer til et skap *ikke huske mer*

Yesss!!!

Og gi meg aldri sånne linker igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...