Gå til innhold

Også et nytt spill som folk kan bli gale av :)


Gjest Calóni

Anbefalte innlegg

Gjest epletre

Prøve meg frem....

(er 15-16 symboler som må i rett rekkefølge)

Ja fikk det til.. Stresser med kombinasjonen i motorsykkelrommet naa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Klara Q

    62

  • Atene

    30

  • Tornerose

    30

  • fresja

    10

Mest aktive i denne tråden

Når du har lagt steinene under trappe må du dra dem litt frem slik at de passer sammen i mønsteret. Tror den første skal dras frem to ganger, de andre en og den siste også to. Så setter du det rare hodet oppå de flisene. Flytt på stolen og lukk trappen ved å trykke på den venstre "knotten" og så kan du gå ut.

fikk det til puh :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 7.. har hjulet. Hvordan kommer jeg meg videre. Hører noen nevne noe om et papir og en penn + at man skal kombinere noen farger. Skjønner lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men kan flisene legges i feil hull? at mønsteret da ikke funker? hver gang jeg prøver med den dumme musa så beveger stenene seg igjen,det må jo bety at det ikke er riktig, huff

Den første steinen skal i det første hullet, den andre i det andre osv. Og så klikker du på dem for å flytte dem utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første steinen skal i det første hullet, den andre i det andre osv. Og så klikker du på dem for å flytte dem utover.

jepp, kom videre men nå er jeg på neste brett har satt fyr i peisen og delt opp noe i fire deler, hva kan de brukes til? og en ting til, hvordan finner jeg menyen min igjen? den forsvant da jeg trykket på den ene nedover pilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 7.. har hjulet. Hvordan kommer jeg meg videre. Hører noen nevne noe om et papir og en penn + at man skal kombinere noen farger. Skjønner lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den første steinen skal i det første hullet, den andre i det andre osv. Og så klikker du på dem for å flytte dem utover.

greide å komme videre men vet enda ikke hvor det ble av menyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk det til.. Stresser med kombinasjonen i motorsykkelrommet naa.

Det er jo bare å knuse lyset på motorsykkel med skrujern. Ta ut lyspare. Sett lyspære og batteri inn i lommelykt. Finn luke i gulv, ta brannslange ned der. Bruk lommelykt for å finne nøkkel. Det blir værre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Calóni

Hjeeeelp !

Noen som har klart veggen der stenene blir grønne når man snur dem ?

du må bare prøve deg fram, det holder at alle er grønne utenom 4. begynn i den ene enden, og arbeid deg til den andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp !

Noen som har klart veggen der stenene blir grønne når man snur dem ?

Yep, du trenger ikke farge alle grønne - bare de fleste. ER lettest om du begynner på en side og fargelegger bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 7.. har hjulet. Hvordan kommer jeg meg videre. Hører noen nevne noe om et papir og en penn + at man skal kombinere noen farger. Skjønner lite

Du må ha 3 hjul. For å finne det vanskeligste må du finne papir og penn først (og bruke de med det andre brevet) - sende dem med postkassesystemet og vent på svaret. Svaret er det siste hjulet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på level 7.. har hjulet. Hvordan kommer jeg meg videre. Hører noen nevne noe om et papir og en penn + at man skal kombinere noen farger. Skjønner lite

Du må finne papiret og pennen, husker ikke hvor, men sjekk nede i mailboksen, ta dem med og bruk dem på brevet som ligger i rommet ved lampen. Da får du et brev som du legger i mailboksen og får det siste hjulet. (Håper jeg husket rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, kom videre men nå er jeg på neste brett har satt fyr i peisen og delt opp noe i fire deler, hva kan de brukes til? og en ting til, hvordan finner jeg menyen min igjen? den forsvant da jeg trykket på den ene nedover pilen.

Du går tilbake til det første rommet med den grå boksen ved siden av døren. De fire delene skal settes sammen i boksen slik at låsen åpnes, det er flere måter å gjøre det på og bare én er den riktige.

Menyen din aner jeg ikke hvor ble av, kan ikke huske noen meny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går tilbake til det første rommet med den grå boksen ved siden av døren. De fire delene skal settes sammen i boksen slik at låsen åpnes, det er flere måter å gjøre det på og bare én er den riktige.

Menyen din aner jeg ikke hvor ble av, kan ikke huske noen meny?

Husker heller ingen meny, men ser at min kollega har en meny på høyre side. Vet ikke hvordan du får den frem. Når vi klarte det uten meny bør jo du også klare det :P (var hint etc. der?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må bare prøve deg fram, det holder at alle er grønne utenom 4. begynn i den ene enden, og arbeid deg til den andre

Sitter fortsatt fast - har du noen flere tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Det er jo bare å knuse lyset på motorsykkel med skrujern. Ta ut lyspare. Sett lyspære og batteri inn i lommelykt. Finn luke i gulv, ta brannslange ned der. Bruk lommelykt for å finne nøkkel. Det blir værre :)

Uff.. Nei naa gav jeg opp opp level 8, forsto ikke det sjakkbrettet! Klesvasken venter:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fortsatt fast - har du noen flere tips ?

Ja, jeg står også fast på dette, og trenger DESPERAT en detaljert forklaring!

Hehe... Hele dagen har gått med til dette spillet, nesten.

Hilsen Teskjekjerringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...