Gjest SurNå Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg er en fotballspiller som er liten av vekst og har god hurtighet. På grunn av dette har jeg også lett for å få strekk, spesielt på baksiden av låret. Jeg hadde en strekk i 2 måneder som bare var der. Til slutt ble jeg lei og begynte å gå til en fysioterapeut. Han brukte elektroder og massasje og sa til meg at jeg skulle trene lett med sykkel og rolig jogg. Jeg ble med laget og sa fra til treneren at jeg kom til å slappe av på treninga. Men så fikk jeg så lyst til å spille og ble med og dermed var det gjort. Slo opp strekken igjen! Jeg lurer på hvor langt tid det tar før en strekk er borte? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramix Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Lang tid hvis du ikke lar den være i fred! Strekk er ellers et vanlig problem hos fotballspillere fordi dere ikke er så flinke til å tøye. Fleksibel muskulatur tåler trening mye bedre vet du!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.