Gå til innhold

Slankemiddel


~MissB~

Anbefalte innlegg

jeg er ei jente på 26 år, med en del kilo for mye på kroppen.

I dag fikk jeg ett brev i posten om å være med i en forsøksgruppe for ett nytt slankeprodukt. Nå lurer jeg på om noen av dere leger har hørt om dette, eller om det bare er ett nytt av de mange ubrukelige slankeprodukter på markedet.

Brevet kom dre SNL Laboratorisk avdeling, og produktet heter SNL-Slim.

Håper på svar.

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det jeg har sett i media er at man anbefaler at folk kaster hele tilbudet i søpla.

De stoffene som i følge selger skal være aktive i medikamentet er fullstendig ukjente for næringsmideltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MissB

Jeg kjenner flere som har fått det. Er det ikke der det står at det er KUN 234 eller noe sånt som er trekt ut til å prøve det??

Det er bare tull kast det i søpla.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lege Nina Lindstad

Til MissB vedr. slankeprodukt.

JEG KJENNER IKKE DETTE PREPARATET ENDA, MEN MEST SANNSYNLIG ER DET SISTE DU SKRIVER RIKTIG.

De eneste effektive medikamenter mot fedme er reseptpliktige, og hindrer noe av fettoptaket i tarmen. Dette kan virke motiverende for folk med virkelige vektproblemer. Årsak til fedmen bør finnes hos legen din, oftest er for lite aktivitet i forhold til kalori-inntak grunnen.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Nina Lindstad, spesialist allmenmedisin og idrettslege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...