Gjest minni 1 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg er ei jente på 32 år som sliter med voldsomme kroppslige symptomer .Sitter spesielt over hjerteregionen med smerter ,trykk og hjertebank,smerter i arm ,hals ,muskulaturen og øvre del av ryggen. Legen sier det er angst , men jeg klarer ikke fri meg fra tanken om hjertesykdom. Med konstante smerter blir det til at jeg "passer meg " for å ikke overanstrenge hjertet.Tenker på det omtrent hele tiden . Går til psykolg og har tidligere gått på både Anafranil og Cipramil men liker ikke virkningen av det .Vil gjerne komme i kontakt med noen som har det på samme måte . Det hjelper å utveksle erfaringer med folk som forstår , som sliter med det samme . Vennlig hilsen Minni 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boogie_mesa Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kjenner meg godt igjen i det du nevner, sliter også med vond nakke og skuldre som nå har forverret seg ned i mot bryst regionen. Har også hvert i kontakt med lege som forklarer at dette er muskulært. Har også opplevd det samme som du sier når det gjelder og passe på at jeg ikke anstrenger hjerte for mye. Har blitt litt flinkere nå i det siste til og trene og møte angsten på en måte, og det virker som at det hjelper. Har også tatt brxidol tabler som virker som betenelses dempende og de hadde en veldig bra virkning på meg den lille stunden jeg tok de, må få resept på nye ;-) Håper du finner noe trøst i dette da jeg også har begynet og tro at problemet er muskulert da det hjelper med de tablettene. For min del så synes jeg det var en liten seier og møte angsten med litt trening, kansje noe og tenke på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.