Gå til innhold

Spise rett etter treningen?

Gjest Brrr

Anbefalte innlegg

Jeg driver å slanker meg (et par kilo bare-er ikke overvektig) samtidig som jeg vil bygge opp musklene, og det jeg lurte på var, er det lurt å spise rett etter treningen eller skal man vente en times tid?

Trodde det var slik at det man forbrente på treningen ville komme oppigjen hvis man spiste rett etterpå? Men så leser jeg at man skal spise i løpet av 90 min,(etter treningen) unasett hvilken trening man utøver. er dette sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bennythebunny

Og ingen har sagt noe annet. Hvis du leser innlegget mitt ser du at jeg skriver om måltidet RETT etter trening.

Forresten så viser artikkelen du refererer til det samme...

jeg har hørt at at man skal spise noe ca 15 min. etter trening. Da trenger kroppen proteiner for å bygge opp musklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har hørt at at man skal spise noe ca 15 min. etter trening. Da trenger kroppen proteiner for å bygge opp musklene.

Stemmer det, men du kan godt ta det med en gang du er ferdig med å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...