Gjest Brrr Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg driver å slanker meg (et par kilo bare-er ikke overvektig) samtidig som jeg vil bygge opp musklene, og det jeg lurte på var, er det lurt å spise rett etter treningen eller skal man vente en times tid? Trodde det var slik at det man forbrente på treningen ville komme oppigjen hvis man spiste rett etterpå? Men så leser jeg at man skal spise i løpet av 90 min,(etter treningen) unasett hvilken trening man utøver. er dette sant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ved å spise etter trening så opprettholder du positiv forbrenning. Så gjør det. Men ikke spis fett det måltidet... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 les hva jeg skrev på innlegget "styrketrening og mat" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Ved å spise etter trening så opprettholder du positiv forbrenning. Så gjør det. Men ikke spis fett det måltidet... Fett er ikke nødvendigvis negativt, tvert imot!! http://www.iform.no/kosthold/rettmat.shtml 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Fett er ikke nødvendigvis negativt, tvert imot!! http://www.iform.no/kosthold/rettmat.shtml Og ingen har sagt noe annet. Hvis du leser innlegget mitt ser du at jeg skriver om måltidet RETT etter trening. Forresten så viser artikkelen du refererer til det samme... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bennythebunny Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Og ingen har sagt noe annet. Hvis du leser innlegget mitt ser du at jeg skriver om måltidet RETT etter trening. Forresten så viser artikkelen du refererer til det samme... jeg har hørt at at man skal spise noe ca 15 min. etter trening. Da trenger kroppen proteiner for å bygge opp musklene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 jeg har hørt at at man skal spise noe ca 15 min. etter trening. Da trenger kroppen proteiner for å bygge opp musklene. Stemmer det, men du kan godt ta det med en gang du er ferdig med å trene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Leste her om dagen at du godt kan spise mat med høy GI rett etter trening, og lav GI ellers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.