Gjest ModumBad Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Noen saom har erfaringer derfra som de vil dele+ Takk! 0 Siter
PieLill Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Jeg har ingen egne erfaringer, men kjenner opp til flere med gode erfaringer. Håper du får noen førstehånds beretninger. mvh 0 Siter
Fine1365379966 Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 jeg var på modum bad i 2001 jeg kan absolutt anbefale et opphold der syntes de hadde mange flinke sykepleiere og hjelpepleiere og jammen var psykiaterne flinke også :-) de har egen hjemmeside der finner du mye informasjon se på søknad eller kriterier for søknad e l det er lang ventetid så ikke vent for lenge med å søke lykke til 0 Siter
Gjest ModumBad Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 jeg var på modum bad i 2001 jeg kan absolutt anbefale et opphold der syntes de hadde mange flinke sykepleiere og hjelpepleiere og jammen var psykiaterne flinke også :-) de har egen hjemmeside der finner du mye informasjon se på søknad eller kriterier for søknad e l det er lang ventetid så ikke vent for lenge med å søke lykke til Hei Takk for svar. Har søkt,for lenge siden,skal på forvern nå snart.Derfor jeg spør nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.