echoalfa Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Fungerer elektriske impuler? Er det noen som har erfaring med disse "TV-shop" apperatene? Har de noen skadevirkning på muskelen? Er det god trening? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Joda, det fungerer men de på TV shop er ikke gode nok. Og de som er gode nok gir deg støt så det holder. Jeg har prøvd og jeg står over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scooby_doo Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Joda, det fungerer men de på TV shop er ikke gode nok. Og de som er gode nok gir deg støt så det holder. Jeg har prøvd og jeg står over. Hei Jeg har en slik gym form + elektrostimulansapparat.Jeg bruker den utelukkende til magen. Jeg vet ikke hvor mye jeg tror på det...men jeg trokke det skader i hvertfall...jeg har brukt min på en ukentlig basis i 2 år. Padsene begynner å bli ganske slitt ja...de skal egentlig byttes hver måned...men det er svindyrt.Du får ikke sixpack av disse alene... Kosten må være riktig+ hard trening av både magemuskler og cardio for fettforbrenning. Da vil du bli ganske panzer innen et år,slik som meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
echoalfa Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Joda, det fungerer men de på TV shop er ikke gode nok. Og de som er gode nok gir deg støt så det holder. Jeg har prøvd og jeg står over. Er elektriske impulser skadelig for muskelen? Hvor får jeg kjøpt "effektive" apperater? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Er elektriske impulser skadelig for muskelen? Hvor får jeg kjøpt "effektive" apperater? Nei, tror ikke det. Du må spørre en fysioterapeut. Men det er skikkelig vondt altså hvis du skal ha noe som er virkelig effektivt. Du får støt hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina2 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva med å rett og slett trene musklene dine selv, med egen belastning? Er alltid den beste måten hvis du vil ha resultater som er bra. Må passe på kosthold og. Det er ingen snarveier dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.