Gå til innhold

Hallo webmaster??


Gaupa1365380646

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gaupa1365380646

Moroa her inne blir borte uten gutta. Det kan bli for mye barneprat og kakeoppskrifter.

Jepp! Jeg kommer til å forsvinne i løpet av de neste dagene hvis ikke gutta kommer tilbake, og det gjør de vel ikke. Helt dødt på dol nå. Totalt drepen! Yes, webmaster har klart å knuse livet her, nå står det bare en gjeng til høyre med et forvirret uttrykk i ansiktet og høyre hånd hevet med en sliten oppvaskbørste.

Æsj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg kommer til å forsvinne i løpet av de neste dagene hvis ikke gutta kommer tilbake, og det gjør de vel ikke. Helt dødt på dol nå. Totalt drepen! Yes, webmaster har klart å knuse livet her, nå står det bare en gjeng til høyre med et forvirret uttrykk i ansiktet og høyre hånd hevet med en sliten oppvaskbørste.

Æsj....

Det blir ikke mer moro enn man gjør det til sjæl.

Bare godt å være kvitt de verste oppviglerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke mer moro enn man gjør det til sjæl.

Bare godt å være kvitt de verste oppviglerne.

Enig! :-)

Og kranglefantene har vel bare flyttet de eviglange diskusjonstrådene sine til et annet forum, så om man ønsker å følge med, så er det nok ikke så vanskelig å finne dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaupa1365380646

Det blir ikke mer moro enn man gjør det til sjæl.

Bare godt å være kvitt de verste oppviglerne.

Yeah yeah, gå tilbake til oppvasken nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaupa1365380646

Enig! :-)

Og kranglefantene har vel bare flyttet de eviglange diskusjonstrådene sine til et annet forum, så om man ønsker å følge med, så er det nok ikke så vanskelig å finne dem...

De er faktisk kasta ut takket være holdninger a la dem du presenterer nå. Men det er jo fint at DU kan være her, og så kan du jo bare glemme at enkelte andre ikke får si SIN mening, for de mener jo noe annet enn deg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er faktisk kasta ut takket være holdninger a la dem du presenterer nå. Men det er jo fint at DU kan være her, og så kan du jo bare glemme at enkelte andre ikke får si SIN mening, for de mener jo noe annet enn deg uansett.

Vi trenger vel ikke dem her, når vi har deg? :) Virker som du klarer å bite fra deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hvis du leser på forsiden til dette forumet, vil du se at vi fremhever der at vi ikke har kapasitet til å svare på alle spørsmål.

Når det gjelder evt. utestengelser av brukere, er dette en sak mellom oss og den enkelte bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannfolk er noe dritt

Morsk, Ulv og sør er trukket inn i et sort hull og kommer aldri tilbake. Dette forumet er nå forbeholdt kjerringer. Alle som ikke viser kjerringtendenser blir utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Moroa her inne blir borte uten gutta. Det kan bli for mye barneprat og kakeoppskrifter.

Døh! Jeg sitter her med mitt nye flammelakkerte forkle. Det er da noen barskinger igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døh! Jeg sitter her med mitt nye flammelakkerte forkle. Det er da noen barskinger igjen her!

Da må du jo komme med et stormende innlegg da, skjønner du, så vi kan diskutere så fillene fyker. Jeg provoserer stadig vekk her men får ingen svar :o)

Røyking og slanking og feting og moral, ingenting hjelper. Jeg sier til og med ting jeg ikke mener men hjelper det noe? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsk, Ulv og sør er trukket inn i et sort hull og kommer aldri tilbake. Dette forumet er nå forbeholdt kjerringer. Alle som ikke viser kjerringtendenser blir utestengt.

Jeg trodde kjerringtendenser var en forutsetning for deltagelse her inne, jeg?

>8^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moroa her inne blir borte uten gutta. Det kan bli for mye barneprat og kakeoppskrifter.

har de virkelig blitt utestengt? UIF, SØR osv? eller er jeg ikke helt med nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de virkelig blitt utestengt? UIF, SØR osv? eller er jeg ikke helt med nå?

Ikke sør, men ulv og morsk i hvert fall :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sør, men ulv og morsk i hvert fall :o(

:( trist! synes det var morsomt jeg da de var her, selv om de ikke alltid var så saklige, folk kan jo velge selv om de gidder å lese det de skriver, og jeg er sikker på at de to hadde det morsomt her også. Kan de komme tilbake med andre navn? eller går ikke det heller ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser på forsiden til dette forumet, vil du se at vi fremhever der at vi ikke har kapasitet til å svare på alle spørsmål.

Når det gjelder evt. utestengelser av brukere, er dette en sak mellom oss og den enkelte bruker.

Kan jeg også bli utestengt ei stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...