Gå til innhold

Hallo webmaster??


Gaupa1365380646

Anbefalte innlegg

:( trist! synes det var morsomt jeg da de var her, selv om de ikke alltid var så saklige, folk kan jo velge selv om de gidder å lese det de skriver, og jeg er sikker på at de to hadde det morsomt her også. Kan de komme tilbake med andre navn? eller går ikke det heller ann?

Det går an å bruke annet nick og annen mailadresse men jeg tror nok man går lei hvis man blir utestengt.

Jeg synes det er kjempeurettferdig jeg. Det var noen virkelig skikanerende innlegg i går kveld som var mye, mye verre.

Ellers så liker jeg de lange, kranglete trådene og misliker at folk blir utestengt. Det er faktisk ytringsfrihet her i landet :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Døh! Jeg sitter her med mitt nye flammelakkerte forkle. Det er da noen barskinger igjen her!

Ehem, var det ikke du som satt inne på meldingsforumet og grein fordi ingen hadde etterlyst deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det går an å bruke annet nick og annen mailadresse men jeg tror nok man går lei hvis man blir utestengt.

Jeg synes det er kjempeurettferdig jeg. Det var noen virkelig skikanerende innlegg i går kveld som var mye, mye verre.

Ellers så liker jeg de lange, kranglete trådene og misliker at folk blir utestengt. Det er faktisk ytringsfrihet her i landet :o)

Det er ytringsfrihet her i landet, ja. Men doktoronline har en hovedhensikt, nemlig å være et medisinsk nettsted. Et annet sted er vår visjon formulert som følgende:

"Vi skal gjennom

kontakt og kunnskap

bidra til å gi mennesker

trygghet og evne

til å mestre sine liv."

Doktoronline skal være et sted primært for de som vil drøfte helserelaterte spørsmål enten med fagpersoner eller med likesinnede. Det skal være et sted hvor det føles trygt å henvende seg for å drøfte temaer man er opptatt av.

Det er enkelte ting vi ikke ønsker at dol skal brukes til, og en av dem er unødvendig spredning av fremmedfrykt. I tillegg er vi for tiden opptatt av å fremme en positiv og konstruktiv stemning i de ulike fora - og endeløse krangletråder bidrar ikke til dette etter vår oppfatning.

Når det gjelder utestengelser er de vanligvis midlertidige, men dette kommer noe an på brukeren selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ytringsfrihet her i landet, ja. Men doktoronline har en hovedhensikt, nemlig å være et medisinsk nettsted. Et annet sted er vår visjon formulert som følgende:

"Vi skal gjennom

kontakt og kunnskap

bidra til å gi mennesker

trygghet og evne

til å mestre sine liv."

Doktoronline skal være et sted primært for de som vil drøfte helserelaterte spørsmål enten med fagpersoner eller med likesinnede. Det skal være et sted hvor det føles trygt å henvende seg for å drøfte temaer man er opptatt av.

Det er enkelte ting vi ikke ønsker at dol skal brukes til, og en av dem er unødvendig spredning av fremmedfrykt. I tillegg er vi for tiden opptatt av å fremme en positiv og konstruktiv stemning i de ulike fora - og endeløse krangletråder bidrar ikke til dette etter vår oppfatning.

Når det gjelder utestengelser er de vanligvis midlertidige, men dette kommer noe an på brukeren selv.

Jeg synes det blir alt for mye kjerringprat her inne når gutta blir borte. Noe av moroa forsvinner men jeg kjenner ikke gutta personlig men jeg tar endel av det som provokasjon. Ting går på personlige erfaringer og jeg også har opplevd at det jeg har bidratt med blir kalt rasisme.

Drittkasting som det i går kveld synes jeg er helt forkastelig så det er ikke det at jeg er i mot at slike mennesker blir utestengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Ehem, var det ikke du som satt inne på meldingsforumet og grein fordi ingen hadde etterlyst deg?

Betyr det at jeg ikke er her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa Bjørn

Det var barsking imaget jeg tenkte på.

Et ørlite snev av ironi var vel sneket inn. Legg merke til at jeg nevnte flammelakkering av forkleet mitt, ikke bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...